Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - خسارت پرداختی "وتعاون" در دهمین ماه از سال جاری به مشتریان خود برابر با ۷۱۴ میلیارد ریال ارائه شد و از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه نیز مجموع خسارت‌های پرداختی ۴،۱۷۹ میلیارد ریال بود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شرکت بیمه تعاون با نماد “وتعاون” در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به دی‌ماه سال جاری از فروش حق بیمه برای بیمه‌شدگان تحت پوشش خود مبلغی بالغ‌بر ۶۱۳ میلیارد ریال درآمد را به ثبت رساند و طی ۱۰ ماه گذشته نیز این شرکت بیمه‌ای درآمد‌های تجمیعی خود را که از فروش حق بیمه به دست آورده بالغ‌بر ۸،۲۹۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسارت پرداختی “وتعاون” در دهمین ماه از سال جاری به مشتریان خود برابر با ۷۱۴ میلیارد ریال ارائه شد و از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه نیز مجموع خسارت‌های پرداختی ۴،۱۷۹ میلیارد ریال بود، همچنین لازم به ذکر است که در عملکرد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای تراز مثبت ۹۸ درصدی را از خود بر جای گذاشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درآمد‌های “وتعاون” تا دی‌ماه ۱۴۰۰

 

بر پایه این گزارش، شرکت “وتعاون” در دی‌ماه سال جاری با کاهش درآمد ماهانه از فروش حق بیمه صادرشده مواجه بود که نسبت به ماه گذشته ۳۰ درصد تغییر را به ثبت رساند، بیشترین درآمدی که این شرکت بیمه‌ای از خود برجای گذاشته مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۲۶۷ میلیارد ریال بود که در بر گیرنده ۴۳ درصد از درآمد‌های به ثبت رسیده در دی‌ماه بود.

پس از رشته بیمه «ثالث-اجباری» که درآمدزاترین رشته بیمه “وتعاون” نام گرفت، در رتبه بعدی درآمدزاترین رشته بیمه مربوط به «درمان» با ۸۴ میلیارد ریال بود.

عمده‌ترین درآمد به ثبت رسیده بیمه تعاون طی ۱۰ ماه گذشته مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۲،۸۱۸ میلیارد ریال بود که ۳۴ درصد از کل درآمد را به خود اختصاص داد، خسارت پرداختی “وتعاون” در دی‌ماه با افزایش پرداختی نسبت به ماه گذشته همراه بود که ۴۹ درصد افزایش پرداختی به خسارت دیدگان داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: میلیارد ریال شرکت بیمه ماه گذشته رشته بیمه سال جاری دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”،  باشگاه پرسپولیس امروز موفق شد ده درصد از مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کند.

این پرداختی باعث شد تا دریافتی بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری از ۵۰ درصد بیشتر شود.

نکته مهم اینکه، این اولین پرداختی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم از طریق کنسرسیوم بانکی است.

دیگر خبرها

  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش