Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در آستانه بازگشت تیم استقلال به لیگ برتر و شروع دوره برگشت مسابقات این تیم باید جمعه هفته جاری مقابل تیم هوادار به میدان برود. هادی شکوری بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره صعود تیم ملی ایران به جام جهانی و بازی پیش روی استقلال مقابل هوادار اظهاراتی را مطرح کرد:

استقلال با قهرمانی نیم‌فصل، دور رفت را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط این تیم برای ورود به دور برگشت را چطور ارزیابی می کنید؟

استقلال نتایج خیلی خوبی کسب کرد. نتایجی که واقعا دور از انتظار بود و قهرمان نیم فصل شد. ولی این عنوان فقط می تواند از نظر روحی و روانی تاثیر مثبت داشته باشد و به بازیکنان اعتمادبه‌نفس بدهد و گرنه هیچ مزایایی برای استقلال ندارد. مهم این است که این تیم بتواند همچون دور رفت بر حواشی و غلبه کند تا یک حضور شایسته در رقابت‌های باقیمانده از خودش نشان بدهد.

جدی ترین حریفان استقلال د دور برگشت چه تیم‌هایی هستند؟

به نظر من بزرگترین رقیب استقلال فقط حواشی دور و بر این تیم است. وگرنه اگر استقلال مدیریت درستی روی حواشی اطرافش داشته باشد هیچ تیمی حریفش نمی شود. حتم دارم با اضافه شدن یکی دو بازیکنی که فرهاد مجیدی وعده اش را داده بود این تیم بهتر از دور رفت در دور برگشت حاضر خواهد شد.

بازی با هوادار را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

استقلال با یک تیم با انگیزه، با کادرفنی جوان بازی دارد. تیمی که مانند یک نوجوان و جوانی که جلوی بزرگترها به میدان می رود و انگیزه خیلی زیادی دارد تا خودش را نشان بدهد. می آید که شایستگی هایش را نشان بدهد. این می‌تواند تنها نقطه بارز تیم هوادار جلوی استقلال باشد.

حضور بابک مرادی و داریوش شجاعیان از بازیکنان سابق استقلال در تیم هوادار چقدر به سود این تیم و به ضرر استقلال می شود؟

یکی از حواشی که درباره اش صحبت کردم همین است. این بازیکنان برای استقلال زحمت کشیدند و حالا در فوتبال حرفه‌ای به تیم دیگری رفتند تا آنجا بازی کنند. باید برایشان آرزوی موفقیت کرد. قطعاً کادر فنی استقلال با شناخت خوبی که از عملکرد این دو بازیکن دارد می تواند برنامه‌هایی برای خنثی کردن این هر دو آنها در زمین اجرا کند.

صعود تیم ملی به جام جهانی را چطور ارزیابی می کنید؟

جا دارد به ملت ایران تبریک بگویم که این صعود نسبت راحت را داشتیم که فکر می‌کنم شایسته اش بودیم. همه از این فوتبال لذت بردند و قدرتمان را بار دیگر به رخ آسیا کشیدیم.

چه نکته خاصی در این تیم ملی وجود دارد که بتوان به آن اشاره کرد؟

مهمترین اتفاق جواب انتقاداتی بود که به اسکوچیچ وارد می شد و حال همه ساکت شده اند. نکته بارز دیگر آرامش تیم ملی در مصاف با عراق بود که قطعا از تلاش نفراتی مانند کریم باقری و وحید هاشمیان به وجود آمده است. نمی‌توان از کنار اسم این دو بزرگ به راحتی گذشت. اینها حتماً در ایجاد آرامش در کادر فنی و بازیکنان تاثیر دارند. خوشبختانه تیم ملی‌مان کادر فنی با شخصیتی دارد.

بازی امروز مقابل امارات را چطور پیش بینی می کنید؟

به نظرم باید این دیدار را هم مثل بقیه بازی‌ها جدی بگیریم و فکر کنیم که هنوز صعود نکرده‌ایم. هیچ کدام از این بازی‌ها را تشریفاتی نبینیم و برای اقتدار و شخصیت تیم ملی فوتبال کشورمان با قدرت بازی کنیم تا برنده شویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال هادی شکوری تیم ملی استقلال تیم ملی دراگان اسکوچیچ هادی شکوری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

هواداران استقلال قبل از شروع بازی با آتش بازی، شور و حال خاصی را در ورزشگاه به وجود آوردند.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال که در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت جایی در ترکیب استقلال نداشته، پیش از شروع بازی با ذوب‌آهن از لیست ۱۸ نفره کنار رفت.

جواد نکونام که از عملکرد شاگردانش در هنگام گل ذوب‌آهن عصبانی شد به شدت با فریادهایش آن‌ها را به باد انتقاد گرفت.

فرشید سمیعی که از سوی هیات مدیره استقلال جانشین علی خطیر شده، با حضور در جایگاه ویژه به تماشای بازی استقلال و ذوب آهن اصفهان پرداخت.

سیدمهدی علوی معاونت فرهنگی و محسن شیرزادی معاونت مالی باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده و این مسابقه را تماشا کردند.

آرش برهانی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال که با ۱۰۸ گل زده بهترین گلزن تاریخ آبی‌پوشان محسوب می‌شود، تماشاگر ویژه بازی استقلال و ذوب‌آهن است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است