Web Analytics Made Easy - Statcounter

رؤسای فدراسیون‌های پزشکی ورزشی و ناشنوایان با حضور در فدراسیون بوکس، انتخاب مجدد حسین ثوری را تبریک گفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و مهران تیشه‌گران رئیس فدراسیون ناشنوایان عصر امروز (سه‌شنبه - 12 بهمن ماه) با حضور در فدراسیون بوکس با حسین ثوری دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار رؤسای فدراسیون پزشکی ورزشی و ناشنوایان انتخاب مجدد حسین ثوری به ریاست فدراسیون بوکس را تبریک گفتند و برای فدراسیون بوکس در چهار سال آینده آرزوی موفقیت کردند.

همچنین در این دیدار دوستانه، حسین ثوری و غلامرضا نوروزی درباره برنامه و تعاملات دو فدراسیون بوکس و پزشکی ورزشی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند و قرار شد با هماهنگی دکتر نوروزی در مسابقات بوکس قهرمانی کشور، نمایندگانی از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ حضور داشته باشند و از برخی ورزشکاران تست دوپینگ بگیرند.

تاریخ مسابقات بوکس در بازی‌های آسیایی 2022 اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون بوکس بوکس فدراسیون بوکس بوکس فدراسیون بوکس پزشکی ورزشی حسین ثوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد

همایش روسای شورای‌های اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان امروز (پنجشنبه) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همایش رؤسای شورای‌های اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با حضور رؤسای این شوراها و به میزبانی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.

مجید نادرالاصلی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در این همایش روز شوراها، کارگر و معلم را گرامی داشت و اظهار کرد: دشمن در آغازین روزهای انقلاب اسلامی استاد مرتضی مطهری که فردی متفکر و ایدئولوگ انقلاب بود و ایده‌های وسیع برای کشور را داشت را گرفت و اینجا بود که امام (ره) فرمودند «آثار شهید مطهری بلا استثنا خوب است.»

وی افزود: کمیسیون ماده ۵، طرح اقدام ملی مسکن، بهینه‌سازی اراضی شهری و کاربری‌ها از جمله مواردی است که امروز مورد بحث رؤسای شوراهای استان قرار خواهد گرفت.

خبر تکمیل می شود…

کد خبر 749946

دیگر خبرها

  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی