Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به رسیدگی به پرونده ارز دیجیتالی "دریک" در این رابطه اظهار کرد: با اقدامات فنی پیچیده پلیسی مشخص شد توسعه‌دهندگان رمز ارز "دریک" بدون پشتوانه اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کرده و قصد خروج ارز و منابع ملی را از کشور دارند که توسط پلیس امنیت اقتصادی از اقدام آن‌ها جلوگیری شد، عاملان آن دستگیر شدند و هم‌اکنون پرونده اتهامی آن‌ها در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی کشور افزود: تمام مالباختگان که اقدام به خرید رمز ارز "دریک" کرده‌اند با ارائه مدارک و مستندات برای طرح شکایت به بازپرسی شعبه ۱۶ دادسرای ناحیه ۳۲ جرائم اقتصادی تهران مراجعه کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب هموطنان با پلیس امنیت اقتصادی، از آن‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در این زمینه موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

گفتنی است؛ توسعه‌دهندگان رمز ارز "دریک" در تلاش بودند این رمز ارز را به عنوان رمز ارز ایرانی معرفی کنند که با اقدام به موقع پلیس امنیت اقتصادی از اجرای نقشه شوم خود ناکام مانده و چندی پیش اعضای باند آن دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

۲۳۵۲۳۵

کد خبر 1598693

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارز دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

او گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال