Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی همزمان با نمایشگاه مواد غذایی، گیاهان دارویی، محصولات ارگانیک، زعفران و خشکبار با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی، گیاهان دارویی و محصولات ارگانیک در بندرعباس از ۱۱ بهمن‌ماه آغاز به کار کرده و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد خورشیدی افزود: ما سعی کردیم دست واسطه‌ها را در نمایشگاه‌های گل و گیاه کم کنیم. بیش از ۹۰ درصد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از تولیدکنندگان گل و گیاه و گیاهان دارویی هستند که از ۲۰ استان کشور همچون استان‌های مرکزی، گلستان، مازندران، گیلان، همدان، فارس، اصفهان و … و همچنین استان هرمزگان در این نمایشگاه دارای غرفه هستند.

وی تصریح کرد: ما دو سال پیش نیز این نمایشگاه را در بندرعباس برگزار کردیم و خوشحالیم که امسال تولیدکنندگان بومی استان هرمزگان استقبال بیشتری از نمایشگاه داشتند؛ همچنین امسال برخی گیاهانی که با آب و هوای هرمزگان سازگاری نداشتند را شناسایی و از نمایشگاه حذف کردیم. به دلیل شرایط آب و هوایی که در استان هرمزگان حاکم است، امکان نگهداری از برخی گیاهان وجود ندارد.

خورشیدی ادامه داد: در این نمایشگاه که با همکاری سازمان صمت و نمایشگاه بین‌المللی استان هرمزگان راه‌اندازی شد، کلیه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و در فضای باز نمایشگاه صندلی‌هایی قرار داده شده تا در صورت ازدحام، افراد در فضایی امن منتظر بمانند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران تصریح کرد: کلیه پروتکل‌هایی که لازم است توسط مردم رعایت شود، بر روی درب ورودی نمایشگاه نصب شده است.

وی ادامه داد: غرفه ارائه ماسک و الکل و همچنین دستگاه تب‌سنج برای جلوگیری از ورود افراد مشکوک به کرونا، در ورودی نمایشگاه قرار داده شده است ودر تمامی لاین‌های نمایشگاه نیروهای حراست، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط غرفه داران و مردم را انجام می‌دهند.

خورشیدی گفت: کلیه غرفه داران دارای کارت تزریق حداقل ۲ دُز واکسن کرونا هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران اظهار کرد: جهت رعایت بیشتر فاصله‌گذاری اجتماعی، فضای راهروهای نمایشگاه از استاندارد معمول، بزرگ‌تر در نظر گرفته شده است و غرفه داران توجیه شده‌اند که برای جلوگیری از تجمع، سرعت خود را در ارائه خدمات افزایش دهند؛ شعار ما در برگزاری نمایشگاه این بوده که زندگی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در کنار کرونا جاری است.

خورشیدی در پایان یادآور شد: در ۱۰۰ غرفه بیش از ۱۰ هزار گونه گل و گیاه از طبیعت ایران عرضه می‌شود.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان به گل و گیاه می‌توانند تا ۱۴ بهمن‌ماه همه‌روزه از ساعت ١۶ تا ٢٣ و روز جمعه -١۵ بهمن- از ساعت ١١ صبح از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس (سه راه جهانبار) بازدید کنند.

نکته حائز اهمیت در این نمایشگاه رعایت تمام پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی است. افراد مشکوک به بیماری کرونا و افراد فاقد ماسک حق ورود به نمایشگاه را ندارند و از ورود آنها جلوگیری می‌شود و ورود بازدیدکنندگان به شدت کنترل می‌شود.

بازدیدکنندگان نیز در لحظه ورود به نمایشگاه با تب سنج مورد آزمایش قرار می‌گیرند که اگر مشکوک باشند، اجازه ورود به نمایشگاه را ندارند.

کد خبر 552810

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر عباس کلانشهر نمایشگاه نمایشگاه گل و گیاه استان ارگانيک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروتکل های بهداشتی کلیه پروتکل استان هرمزگان گل و گیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس

بر اساس آخرین آمار دریافتی تعدادکل مذاکرات تجاری و غیرتجاری در غرفه استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، سه رقمی شد و از یک صد مذاکره گذشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) در حالی آغاز به کار کرد که غرفه استان فارس همچنان پر رونق میزبان مسئولان ارشد کشور و همچنین سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بود. بر اساس آخرین آمار دریافتی تا بعدازظهر دیروز، 10 اردیبهشت‌ماه تعداد کل مذاکرات تجاری و غیرتجاری در غرفه استان فارس سه رقمی شد و از یکصد مذاکره گذشت.

ظرفیت‌های قابل توجه استان فارس در بخش‌های مختلف به شکلی است که چشم هر بیننده و مراجعه کننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

«میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور»، «محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی»، «حسن‌نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی»، «عباسی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور»، «فولادگر، معاون کسب و کار وزیر صمت»، «علیخانی رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور»، «رئیس میزصادرات سازمان توسعه و تجارت ایران»، «دبیر دوم سفارت سنگال»، استاندار بوشهر، تعدادی از معاونان استانداری‌های بوشهر، سمنان و قزوین به همراه مدیران برخی از شرکت‌های بزرگ تأمین مالی کشور و یک هیئت مذاکره کننده بزرگ روسی از نزدیک با توانمندی‌های استان فارس آشنا شدند.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) ابتدای هفته جاری با حضور فارس و 30 استان دیگر کشور در محل نمایشگاه‌های بین اللملی تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه در حالی بعد از ظهر امروز به کار خود پایان می‌دهد که تا بعدازظهر دیروز در این رویداد 20 محصول جدید استان فارس در حوزه فرایند‌ها و تولیدات رونمایی و چندین تفاهم‌نامه همکاری و سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی منعقد شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه 5 روزه فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، شیلات، فرش و صنایع دستی، گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات آرایشی، بهداشتی، صنعت ساختمان، خدمات فنی مهندسی و پتروشیمی اعلام شده است.

استان فارس نیز با تأکید بر معرفی زنجیره‌های ارزش در زمینه‌های فولاد و گیاهان دارویی مشارکت جدی در این رویداد مهم اقتصادی را در دستور کار قرار داده‌ است.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • عکس/ نمایشگاه گل و گیاه اصفهان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد