Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - در جلسه هیأت مدیره باشگاه به ریاست سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، اعضا هیات مدیره نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در ادامه آمده است، در این جلسه در مورد نتایج نیم فصل تیم و گزارش فنی سرمربی تیم مطرح و در نهایت تصمیم گرفته شد برای تقویت تیم در پست های مورد نظر کادرفنی  بازیکنان  مورد نیاز جذب شوند تا شاهد حضور قدرتمند تیم در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت تیم 

پیش از این اصلاعیه برخی از سایت ها بدون داشتن منبع موثق اعلام کرده بودند که در جلسه هیات مدیره باشگاه مطرح شده که ضمن تقویت تیم به سر مربی تیم  هم فرصت دادند که طی چهار بازی آینده اگر  نتیجه نگیرد تغییر خواهد کرد در حالی که در اطلاعیه باشگاه چنین ادعایی مطرح نشده است.

هم اکنون در جدول رده بندی تیم فجر شهید سپاسی از ۱۶ بازی با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و سقوط این تیم را به شدت تهدید می کند و این زنگ خطر می تواند هشداری برای مدیران  این باشگاه باشد که برای نیم فصل دوم خوب تصمیم بگیرند و نباید فرصت سوزی کرد زیرا نیم فصل دوم قرار است  از ۲۳ بهمن ماه آغاز شود و تیم فجر هم در سیرجان  میهمان تیم مدعی گل گهر این شهر است.

تیم فجر شهید سپاسی از نهم بهمن ماه پس از چند روز استراحت تمرینات خود را زیر نظر علی اصغر کلانتری برای نیم فصل دوم آغاز کرده است.

نقل و انتقال نیم فصل  

قرار است نقل و انتقالات فوتبال لیگ برتر برای نیم فصل دوم طی این تعطیلات حدود ۲۰ روزه صورت گیرد و تیم‌ها بازیکنان مورد نیاز خود را به خدمت بگیرند.

 در پایان نیم فصل فوتبال برتر تیم استقلال تهران با ۳۵ امتیاز بدون شکست و با داشتن بهترین خط دفاع و حمله صدرنشین و تیم پرسپولیس با ۳۲ امتیاز دوم  و تیم سپاهان اصفهان هم با ۲۹ امتیاز سوم است.       

در رقابت های فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس  ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی قهرمان دوره بیست و یکم مشخص می شود و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

نفت مسجد سلیمان با ۱۱ امتیاز و پدیده مشهد  هم با پنج امتیاز در خطر سقوط قرار دارند هر چند ۱۴ بازی دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال نیم فصل دوم تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!

طرفداری | رسانه رسمی باشگاه استقلال واکنشی چند دقیقه‌ای به تغییر در رأس این باشگاه داشت.

بعد از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، خبر برکناری علی خطیر از پست مدیرعاملی باشگاه آبی‌پوش پایتخت در برخی رسانه‌ها منتشر شد. جواد نکونام هم در گفت‌وگویی از این موضوع اظهار خوشحالی کرد و تصمیم مالک جدید باشگاه را درست دانست.

نکته جالب، سکوت رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص بود، تا اینکه بالاخره خبر کنار گذاشته شدن خطیر و انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال در کانال این باشگاه منتشر شد. البته این پست تنها چند دقیقه دوام داشت و چند دقیقه بعد از روی کانال استقلال پاک شد!

متنی که در کانال منتشر شد به شرح زیر بود:

هیات مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور آقایان مهدی افضلی رییس، فرشید سمیعی نایب رییس و مهدی حیدرزاده عضو هیات مدیره  تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند. در پایان این جلسه فرشید سمیعی از سوی هیات مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردیدند. باشگاه استقلال از زحمات آقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز