Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@02:54:40 GMT

رسمی؛ اد وودوارد از منچستر یونایتد جدا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۰۰۹۵

رسمی؛ اد وودوارد از منچستر یونایتد جدا شد

در آوریل سال ۲۰۲۱، باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد، وودوارد در پایان سال، این باشگاه را ترک خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، حال وودوارد امروز رسما از سمت خود کناره گیری کرد و ریچارد آرنولد که در اوایل ژانویه مشخص شده بود جایگزین وودوارد می شود، از امروز ۱ فوریه کار خود را آغاز کرد. وودوارد زمانی که مشخص شد منچستر یونایتد را ترک خواهد کرد، در این مورد گفته بود: 

بسیار مفتخرم که در خدمت منچستر یونایتد بودم و کار کردن برای بزرگترین باشگاه فوتبال در جهان در ۱۶ سال گذشته، مایه افتخار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرنولد نیز در مورد شغل جدید خود گفت: 

 مفتخرم که این شانس را دارم تا به این باشگاه بزرگ و هوادارانش خدمت می کنم.

هر چند که به به نظر می رسد وودوارد از این جدایی ناراحت باشد، اما هواداران منچستر یونایتد از این اتفاق بسیار خوشحال هستند و در فضای مجازی با جدایی وودوارد به گونه ای از گلیزر ها و او و عملکرد منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل انتقاد کرده اند.

 Chris Winterburn: 2 ساعت به خروج اد وودوارد از منچستر یونایتد مانده است. این بهترین ددلاینی که است که یونایتد در سال های اخیر داشته است.

Caroline Dovaston: 

 خدا رو شکر که این آخرین روز وودوارد در منچستر است. این پنجره نقل و انتقالاتی کاملا نشان داد که چرا او متخصص شکست خوردن است.

Scott Ley: 

 منچستر یونایتد تحت مدیریت گلیزر ها: قرض دادن یکی از با استعداد ترین هافبک ها، تلاش برای حفظ بازیکنی که ۶ ماه دیگر باشگاه را به صورت آزاد ترک خواهد کرد در حالی که می توانستیم از فروش او ۶ میلیون پوند به دست بیاوریم. گلیزر ها، وودوارد و آرنولد همگی مانند دلقک هستند.

کاربر RedDevill1819 نیز با استناد به یک ضرب المثل ترکی، اینگونه نسبت به وضعیت منچستر یونایتد از زمانی که گلیزر ها این تیم را خریداری کرده اند، انتقاد کرد.

 وقتی یک دلقک وارد قصر می شود، او پادشاه نمی شود بلکه قصر تبدیل به یک سیرک می شود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستر یونایتد گلیزر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!

ه گزارش "ورزش سه"، دورتموند به منچستریونایتد کنایه زده و اعلام کرد که به دلیل درخشش جیدون سانچو، آن‌ها یک عذرخواهی به این بازیکن بدهکار هستند.

این ملی پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد با انتقال قرضی به دورتموند بازگشت. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با سانچو وارد چالش شده بود و این بازیکن به دلیل اختلاف با مربی در رده‌های پایه آکادمی باشگاه انگلیسی تمرین می‌کرد.

سانچو از زمان بازگشت به دورتموند بیشتر شبیه به فرم گذشته خود شده و در بازی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن نشان داد که چه اندازه آماده است.

در برتری 1-0 مقابل حریف فرانسوی، سانچو 11 دریبل موفق داشت؛ پیش از او هیچ بازیکنی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی این تعداد دریبل را ثبت نکرده بود.

دورتموند از دیدن درخشش مهاجم انگلیسی خوشحال بود و پس از بازی با انتشار یک توییت به منچستریونایتد کنایه زد: "همه شما یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، ما همیشه از سبک بازی او آگاه بودیم."

باید دید آینده کوتاه و بلندمدت سانچو به چه شکل خواهد بود. دورتموند مایل است او را پس از پایان انتقال قرضی حفظ کند اما ممکن است بودجه مورد نیاز منچستریونایتد را در اختیار نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • فیلم| تحصن دانشجویان دانشگاه منچستر در انگلیس برای همبستگی با غزه در محوطه دانشگاه
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!