Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه در دوران پهلوی ، مردم هیچ جایگاهی در آن نظام نداشتند،گفت: حتی امروز نیز انسان نمی‌تواند تعابیری که شاه نسبت به مردم و انتخابات می‌گفت را بازگو کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران استان با نماینده ولی فقیه در استان و تجدید بیعت با ولایت، با تبریک آغاز دهه فجر، اظهار داشت: اگر امام(ره) مردم را دعوت کرد و مردم نیز همراهی کردند تا انقلاب به پیروزی رسید به این دلیل بود که خود مردم می‌دیدند شاه مملکت از جزئی‌ترین مسائل کشور خبر ندارد و حتی ناراحت از این بود که هواپیمای کشور برای جنگ ویتنام اعزام شده بدون آنکه به او اطلاع داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش رسانه‌های دشمن برای تطهیر دوره پهلوی، مطرح کرد: واقعیت‌های دوره پهلوی باید برای مردم گفته شود و نسلی که آن روز ها را ندیده بداند شرایط به چه نحوی بوده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در آن دوران، مردم هیچ جایگاهی در نظام پهلوی نداشتند، گفت: حتی امروز نیز انسان نمی‌تواند تعابیری که شاه نسبت به مردم و انتخابات می‌گفت را بازگو کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم مفاسد را می‌دیدند و از آن آگاه بودند، یادآور شد: صرفا وضعیت اقتصادی کشور نیز در آن دوران مطرح نبود و مردم از عدم استقلال و عزت کشور ناراضی بودند.

استاندار همدان: خلع ید مالک کارخانه کیوان را ‌پیگیریم/ غار علیصدر بازگشایی می‌شودجشنواره فیلم فجر در همدان برگزار می‌شودنماینده ولی فقیه درهمدان: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باید به معنای واقعی کلمه مردمی باشد

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: افرادی که برخی از اوقات مسائلی را در کشور مطرح می‌کنند، باید ببنید شاه کشور چگونه سفر می‌کرد و کشور در چه وضعیتی قرار داشته است.

وی با اشاره به تعطیلی کارخانه ارج در سال 1356، عنوان کرد: این سوال باید مطرح شود که نظام و انقلاب اسلامی کارامد نیست یا نظامی که به خاطر پیچ کارخانه‌ای با هشت هزار کارگر را تعطیل کرد.

شعبانی با تاکید بر اینکه مردم فساد عمیق در دربار و دستگاه طاغوتی و ضدیت شاه با اسلام را می‌دیدند و می‌فهمیدند، اظهار داشت: مادر فرح پهلوی که زمان ورود به دربار حجاب داشت و باید تصاویر همین خانم بعد از مدتی که از ایران رفت را مشاهده کرد، از تمایل شأه به تقویت بهاییت در کشور نقل می‌کند، چرا که میدانست که اگر این اتفاق محقق شود اسلام ضعیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه جامعه به درستی فهمید اگر کشور می‌خواهد رشد کند، مردم باید همه کاره باشند، یاد آور شد: امام انقلاب نکرد که برخی آقازاده شوند و یا قدرت جا به جا شود، بلکه برای آن بوده تا مردم همه کاره شوند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: البته همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند گاهی اوقات گلایه مندی هایی وجود دارد، اما اگر در مقام مقایسه قرار بگیریم، در عرصه های گوناگون نسبت به آن دوران بسیار جلو هستیم و شاهد پیشرفت های خوبی می‌باشیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود تمام تحریم‌ها و کارشکنی دشمنان، جوانان این مرز و بوم در حال ساخت موشک نقطه زن و ماهواره هستند، گفت: در عرصه معنویت و فرهنگ نیز در خاطرات شاه این موضوع ذکر شده که برنامه و سیاست بر آن بوده است تا حتما بدترین فیلم های خارجی در کشور پخش شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه راه حل رفع مشکلات اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان است، یادآور شد: مردم با تقدیم جان و مال خود به خوبی کار خودشان را کردند و با تمام وجود برای اسلام قیام کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در برابر شهدا و خانواده شهدا بسیار سنگین است، مطرح کرد:   امروز نوبت مسوولان است که با تمام وجود و توان در عرصه خدمت رسانی به مردم وارد میدان شوند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، در این مراسم باشکوه پس از قرائت قرآن کریم، جمعی از بزرگان طوایف عراق و خوزستان در خصوص مجاهدت ها و اقدامات شایسته آیت الله موسوی جزایری در سالیان گذشته، سخنانی ایراد کردند.   بسیاری از بزرگان طوایف و عشایر عراق به فعالیت های آیت الله جزایری در کشور اشاره کرده و نقش این عالم بزرگوار را در اتحاد بین اعراب کشور عراق و خوزستان موثر دانستند؛ همچنین خواستار حضور بیشتر وی در کشور عراق شدند.   ناصر سودانی نماینده پیشن اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا برگزاری چنین مراسمی، تجدید بیعت با مقام روحانیت، مرجعیت و ولایت فقیه است.   وی افزود: این گونه مراسمات موجب همبستگی اجتماعی در جهت ایجاد انسجام‌ ملی و رفع کدورت ها و اختلاف‌ها با محوریت روحانیت و مرجعیت بوده و اثر مثبتی دارد.   این استاد دانشگاه بیان کرد: تکریم شخصیت های دارای جایگاه علمی، اخلاقی، تربیتی، سیاسی، اجتماعی، جهادی و انقلالی برای نسل‌های جدید به عنوان یک الگو تلقی شده و خدمات شایسته این بزرگواران بهتر معرفی می شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم برپایی چنین مراسماتی رو به افزایش بوده تا نسل جدید ما بیشتر با بزرگان خود آشنا شوند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا موسوی جزایری فرزند آیت الله جزایری گفت: ابتدا لازم می‌دانم که از حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام‌ جمعه اهواز و همچنین دیگر شخصیت‌هه به دلیل برگزاری آیین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری تشکر کنم و امیدوارم این مراسمات به طور مداوم برقرار باشد.   وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از شخصیت یک عالم ربانی افزود: راه اندازی مراسمات تکریم و تجلیل علما، دانشمندان و انسان های خادم لازم و ضروری است.   در پایان این مراسم آیت الله موسوی جزایری بیان کرد: برما واجب است تا از همگان به ویژه برادران عراقی تشکر و تقدیر کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه برادری و محبت بین عشایر عراق و خوزستان از مهمترین مطالبات ما است افزود: هنگامی که برای کسب علم نزد آیت الله خویی به کشور عراق عزیمت کردم، شاهد مهمان نوازی و جوانمردی مردمان این خطه بودم.

آیت الله موسوی جزایری ایران و عراق را ۲ کشور مقتدر دانست و گفت: اگر این ۲ ملت، متحد شوند هیچ کشور مستکبری نمی تواند مقابل آنها ایستادگی کند همانگونه که در جریانات اخیر، آمریکایی ها رژیم صهیونیستی را از رویارویی با ایران منع کردند.   وی افزود: از همه مردم و سیاستمدارن می خواهیم تا بین این ۲ کشور دوستی رواج پیدا کند البته این اتحاد به امید خدا روز به روز بیشتر می شود.   بر اساس این گزارش، آیت الله موسوی جزایری سال ها به عنوان نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه اهواز در استان خوزستان خدمت کرد و اکنون زعامت حوزه های علمیه استان خوزستان را برعهده دارد. وی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به عنوان نماینده مردم تهران برگزیده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • زبانزد شدن تجمل‌گرایی اشرف خواهر شاه + عکس و سند
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود