Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر امسال کاروان‌های سلامت هلال احمر به منظور ارائه خدمات پزشکی رایگان به مناطق کم برخوردار در سطح روستاهای استان اعزام می شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اعمال تخفیف در هزینه‌های خدمات توانبخشی خبر داد و افزود: از نخستین روز دهه فجر ارائه خدمات توانبخشی با ۱۰ درصد در بخش‌های مختلف توانبخشی و فیزیوتراپی آغاز و تا پایان این دهه در شهرستان‌های زنجان و طارم ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتتاح بیش از ۱۰ خانه هلال در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این خانه‌ها با هدف ارائه آموزش‌های هلال احمر و افزایش تاب‌آوری در میان جوامع شهری و روستایی در شهرستان‌های زنجان، طارم، ابهر و خرم‌دره افتتاح خواهد شد.

موسوی از آغار اجرای طرح «دادرس» خبر داد و افزود: طرح دانش‌آموز آماده در روزهای سخت همزمان با نخستین روز از دهه فجر در ۱۵۰ مدرسه استان با هدف خود امدادی، دگر امدادی، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، کمک به دیگران و نهادینه‌سازی این فرهنگ در بین جوانان بویژه دانش‌آموزان با همکاری  آموزش و پرورش عملیاتی می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نشست های روشنگری و بصیرت افزایی با محوریت تبیین روند شکل‌گیری و ادامه نهضت انقلاب مردمی ایران، برگزاری کارگاه آموزشی گام دوم انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده شهید جمعیت هلال احمر،  اهدای خون توسط کارکنان و داوطلبان هلال احمر استان، عضوگیری از علاقمندان برای فعالیت در هلال احمر، اجرای طرح آموزش همگانی و آشنایی مقابله با مخاطرات و بلایا در خانه‌های هلال روستایی و دستگاه‌های اجرایی، آغاز آموزش‌های تخصصی ویژه نجاتگران در دهه فجر را از دیگر برنامه‌های هلال احمر استان زنجان برشمرد.

وی گفت: دیدار و عیادت از خانه سالمندان، استقرار ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح استان و ایجاد هشتک و تولید محتوا با محوریت دستاوردهای چهل و سه ساله نظام انقلاب اسلامی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های دهه فجر هلال احمر استان به شمار می‌رود.

موسوی یادآوری کرد: ۲۲ روز بهمن شرکت پرشور کارکنان، اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان  در راهپیمایی این رقم خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات امدادی با حضور امدادگران و نجاتگران برای شرکت کنندگان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان قاسم موسوی خدمات درمانی افتتاح خانه های هلال جمعیت هلال احمر هلال احمر استان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در ارائه خدمات درمانی ۲۴۰ نفر داوطلب خانم و آقا در نذر خدمت با هلال‌احمر و قرارگاه جهادی الکفیل همکاری بی‌منت دارند.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه جهادی الکفیل ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه شش هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان کرده است.

وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر داوطلب جمعیت هلال‌احمر وظیفه خدمت‌رسانی به مراجعان را
بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: یک هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است که پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم‌ها به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از دوازدهم اردیبهشت پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را رایگان ویزیت می‌کنند، گفت: در این طرح نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال‌احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

کد خبر 750505

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل