Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید صحبتی با اشاره به سیر افزایشی ابتلاء به کرونا و بستری در بیمارستان‌های استان در گفتگو با مهر اظهارداشت: تنها شهرستان آبی کرمان فهرج بود که با توجه به سیر افزایشی بیماری در این شهرستان رنگ فهرج هم امروز زرد شد.

وی گفت: متأسفانه امروز رفسنجان نیز در وضعیت قرمز قرار گرفت و حالا دو شهرستان زرند و رفسنجان در وضعیت نامناسب قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کرمان، کوهبنان، سیرجان، بافت، جیرفت، عنبرآباد کهنوج نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند که در صورت ادامه روند فعلی این شهرستانها نیز احتمالاً قرمز می‌شوند.

وی گفت: سایر شهرستان‌ها فعلاً در وضعیت زرند قرار دارند ادامه این روند به افزایش موارد فوتی در هفته‌های آینده منجر می‌شود از مردم می‌خواهیم در هیچ تجمعی غیر ضروری حضور نیابند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 5414659

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف کرمانشاه خراسان رضوی عکس استانها زنگ انقلاب برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد

 حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: راه‌های محور زرند، راور و کوهبنان کیلومتر ۱۷ تا ۲۴ گردنده ده علیرضا به علت بارش شدید با جاری شدن آب از بالا دست و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

 امیری، رئیس راهداری زرند گفت: در پی بارش شدید باران و  ریزش کوه راه ارتباطی روستای دهستان حتکن مسدود شده است. 

وی افزود: با تلاش ۸ ساعته راهداری زرند و پلیس راه زرند و یزد این مسیر بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند