Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:25:18 GMT

۵۹ نفر معتاد و خرده فروش افیونی در اصفهان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۰۳۲۴

۵۹ نفر معتاد و خرده فروش افیونی در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمیدرضا اکبری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر به منظور ارتقای سطح امنیت عمومی این طرح در شهرستان اصفهان اجرایی شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح پیشگیری از وقوع جرایم با رویکرد انتظامی به خصوص درنقاط جرم خیز، آلوده و در معرض تهدید مجرمان و همچنین پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم درسطح شهرستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: ین طرح با استفاده حداکثری ازظرفیت های موجود نسبت به عملیات با حضور همه کلانتری‌ها و یگان امداد از بامداد تاپایان روز گذشته اجرا وعملیاتی شد.‌

سرهنگ اکبری اضافه کرد: در این طرح ۳۴ نفر معتاد، ۲۵ نفر خرده فروش مواد مخدر و بیش از ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف وتوقیف شد.
وی با بیان اینکه پلیس در برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر به شدت برخورد می‌کند، خاطر نشان کرد: در این راستا همه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5414631

منبع: مهر

کلیدواژه: جمع آوری معتادان اصفهان فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف کرمانشاه خراسان رضوی عکس استانها زنگ انقلاب برف و کولاک مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند