Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۸ امروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف امارات رفته است.

* سفیر امارات در ایران برای تماشای دیدار ایران و امارات در ورزشگاه حضور دارد.

* بازیکنان دو تیم ایران و امارات در فاصله یک ساعت تا آغاز بازی وارد زمین شدند و خود را گرم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران که برای تماشای بازی فرزندش امیر به به ورزشگاه آزادی آمده،‌ سعی داشت با حرکات دست و اشاره، فرزندش را از حضور در ورزشگاه مطلع کند.

*  عکس اسکوچیچ سرمربی کروات ایران روی سکوهای تماشاگران نصب شده است.

* تعدادی از خبرنگاران خانم برای پوشش خبری دیدار ایران و امارات در جایگاه خبرنگاران حضور دارند.

* عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال قبل از شروع بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

* رحمان رضایی بازیکن پیشن تیم ملی فوتبال ایران همانند بازی قبلی مقابل عراق در ورزشگاه حضور دارد.

* دارگان اسکوچیچ خوش و بش گرمی با همتای هلندی خود در تیم ملی امارات فن مارویک داشت.

* اماراتی‌ها که بخاطر سرمای امروز هوای تهران به شدت احساس سرما می‌کردند قبل از شروع مسابقه با نرمش سعی در گرم کردن خود داشتند.حاشیه دیدار ایران – امارات| عکس یادگاری داوران عمانی و حضور عضو مالزیایی AFCرونمایی از ترکیب امارات برای دیدار با ایراناعلام ترکیب تیم ملی ایران برای دیدار با امارات

 

انتهای پیام / 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران دیدار ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدی به پرسپولیس رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گیرند. رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند زردپوشان را در این دیدار مهم و حساس همراهی کند.

اسدی در بازی رفت تنها گل تیمش را برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود و انگیزه فراوانی برای درخشش در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد. قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی امروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد. همچنین آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از سفر به تهران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در زمین ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تمامی بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود تنها بازیکن سپاهان است که احتمالا مورایس از او در بازی با پرسپولیس استفاده نمی کند.

کد خبر 6093525

دیگر خبرها

  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران