Web Analytics Made Easy - Statcounter

مؤسس و مدیرعامل صرافی تترلند گفت: «برای انتخاب صرافی در حوزه رمزارز، کاربران سه معیار «سرعت» و «امنیت» و «میزان کارمزد» را در نظر می‌گیرند.»

رضا مسعودی‌فراعلام کرد به‌دلیل ذات اکوسیستم کریپتوکارنسی و نقش بسیار مهم سرعت در معاملات، «سرعت» یکی از عوامل مهم در انتخاب صرافی محسوب می‌شود. وی افزود: منظور از سریع‌بودن فقط به سرعت انجام تراکنش خلاصه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کاربر از بدو ورود به وب‌سایت صرافی یا پلتفرم تبادل رمزارز، با احراز هویت روبه‌رو می‌شود و از نظر بسیاری از کاربران، این فرسایشی‌ترین بخش حضور در دنیای رمز‌ارزهاست؛ چراکه معمولاً زمان زیادی از آنان می‌گیرد.»

مسعودی‌فر تصریح ‌کرد: «مراحل احراز هویت ممکن است تا ۴۸ ساعت هم زمان ببرد؛ باوجوداین با‌‌توجه‌به اهمیتِ این مرحله در مقابله با پول‌شویی و حفظ امنیت معاملات‌، نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن عبور کرد. به‌همین‌دلیل، در صرافی تترلند سرویس جدیدی برای احراز هویت کاربران خود پیاده‌سازی کرده‌ایم تا در کمتر از ۱۰ دقیقه مراحل احراز هویت را با استانداردهای لازم به‌اتمام برسانند.»

مؤسس صرافی تترلند گفت: «پس از تکمیل احراز هویت در صرافی، کاربر به‌سراغ انجام تبادل رمز‌ارزی می‌رود. در این مرحله، سرعت واریز رمزارز یا تومان اهمیت بسزایی برای کاربران دارد؛ چراکه امواج تغییر قیمت در اقیانوس بی‌کران رمزارزها بسیار متلاطم است و قیمت‌ها تحت‌تأثیر عوامل مختلفی، لحظه‌ای تغییر می‌کنند. بر‌اساس این دغدغه نیز، دو سرویس واریز تتر آنی و تسویه ریالی فوری را در تترلند اجرایی کرده‌ایم که گام بسیار مثبتی برای بهبود سرعت معاملات کاربران این پلتفرم تبادل تتر است.»

وی اضافه ‌کرد: «در صرافی تترلند، با هدف افزایش سرعت فرایندها برای به‌ارمغان‌آوردن تجربه‌ای بی‌نظیر از انجام تبادل رمزارزی، تمرکز بسیاری روی ارتقای سرعت پشتیبانی کرد‌ه‌ایم. واحد پشتیبانی صرافی ما ۲۴ساعته در ۷ روز هفته پاسخ‌گوی کاربران است و این سرویس پرسرعت زمان انتظار کاربران برای رسیدن به پاسخشان را به کمتر از یک دقیقه کاهش داده است تا آنان بتوانند راهنمایی لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن و در هر ساعت از شبانه روز دریافت کنند.»

مسعودی‌فر افزود: «با عبور از معیار سرعت، می‌توان گفت که «میزان کارمزد» از دیدگاه کاربران بسیار اهمیت دارد؛ زیرا روی میزان سود آنان تأثیر‌گذار است؛ ازاین‌رو در صرافی تترلند، همیشه کمترین کارمزد ممکن را از کاربرانمان دریافت می‌کنیم.»

مؤسس صرافی تترلند بیان کرد: «در‌ادامه معیارها، باید به «امنیت» نیز اشاره کنم؛ معیاری که یکی از ستون‌های اصلی فلسفه بلاک‌چین و قطعاً کریپتوکارنسی محسوب می‌شود. صحبت درباره جزئیات مبحث امنیت ممکن است بسیار مفصل باشد؛ اما هر صرافی با‌‌توجه‌‌به زیرساخت و تمهیداتی که برای ایجاد بیشترین سطح امنیتی در نظر می‌گیرد، می‌تواند در این اکوسیستم به پیشرفت ادامه دهد؛ وگرنه توان تاب‌آوری در فضایی که امنیت حرف اول را می‌زند، دشوار خواهد بود.»

وی گفت: «همان‌طور‌که می‌دانید، صرافی تترلند پلتفرمی برای خرید‌و‌فروش رمزارز تتر است و این نوع رمزارز، از‌جمله ارزهای دیجیتال محبوب است که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران فعالان حوزه کریپتوکارنسی به‌طور گسترده از آن استفاده می‌کنند.»

مسعودی‌فر معتقد است تتر می‌تواند به‌عنوان ارزی مرجع برای شروع هر معامله‌ای در دنیای کریپتوکارنسی نقش‌آفرینی کند و مزیت‌های مهمش از‌جمله نقدشوندگی سریع و سرعت در تبادلات و امنیت را به هر معامله‌ای تعمیم دهد. وی درادامه افزود: «با ‌‌توجه ‌‌به تمرکز صرافی تترلند برای تبادل تتر، می‌توان به‌جرئت گفت که شفافیت و رفع ابهام درباره نرخ تتر در بازار، یکی از مزیت‌های اصلی صرافی ما به‌حساب می‌آید که با ایجاد شفافیت، سبب جلب اعتماد بیشتر کاربران شده است.»

مدیرعامل صرافی تترلند تصریح‌ کرد: «البته بیان این موضوع و محدود‌شدن صرفاً به یک مزیت کار بسیار دشواری است؛ چرا‌که با نگاه به چند ماه گذشته و گام‌های مثبتِ برداشته‌شده‌، مشاهده می‌کنیم که شاخص‌های متعددی به‌عنوان مزیت رقابتی در صرافی تترلند وجود دارد. بااین‌حال، اگر بخواهیم علاوه‌‌بر شفافیت در نرخ تتر، به سه مزیت مهم دیگر اشاره کنیم، قطعاً باید از سرعت انجام فرایندها و امنیت مثال‌زدنی و کارمزد بسیار ناچیز یاد کنیم.»

به‌گفته مسعودی‌فر، اکوسیستم رمزارزها بر‌اساس فلسفه تکنولوژی بلاک‌چین بنا شده است. در معاملات رمزارزی، ویژگی‌هایی مانند سرعت فراوان و غیرمتمرکز‌بودن و ضریب امنیتی بسیار زیاد را شاهد هستیم؛ ولی درمقابل، عوامل مهم دیگری هم وجود دارند که در تضمین امنیت معاملات تعیین‌کننده هستند؛ ازجمله انتخاب صرافی یا تبادلات رمزارزی و حفظ امنیت حساب کاربری و سرمایه‌گذاری آگاهانه.

وی افزود: «انتخاب هوشمندانه صرافی که امنیت معاملات کاربران را تضمین کند، کار پیچیده‌ای نیست و بررسی تجربه کاربران در فضای مجازی و از آن مهم‌تر، توجه به سابقه و اصالت صرافی، می‌تواند راه‌حل‌های مناسبی برای پی‌بردن به امنیت صرافی‌ها باشد. شایان ذکر است یک طرف ریسمان حفظ امنیت در تبادلات رمزارزی، در دست کاربر است. با‌‌توجه‌‌به عاری‌نبودن فضای کریپتوکارنسی از سرقت‌هایی که با هک‌شدن اطلاعات حساب کاربری کاربران انجام می‌شود، هر شخص فعال در این حوزه باید نکاتی را برای از‌بین‌بردن چنین ریسکی رعایت کند. برخی از این نکات عبارت‌اند از: استفاده از G2FA و قرار‌ندادن اطلاعات حساب کاربری در‌اختیار دیگران و... .»

مؤسس صرافی تترلند درپایان گفت: «ازجمله ضعف‌های رایج در بین فعالان حوزه رمزارز در ایران‌، سرمایه‌گذاری بر‌اساس اطلاعاتی است که از دیگران دریافت می‌کنند. انتخاب یک یا چند رمزارز برای سرمایه‌گذاری و انتخاب صرافی و حتی انتخاب کیف‌پول، همگی باید با تحقیق و مطالعه خودِ کاربران انجام شوند. دراین‌میان، آگاهی از دیدگاه دیگر فعالان و صاحب‌نظران نیز می‌تواند مفید باشد؛ اما تعیین استراتژِی سرمایه‌گذاری بر‌‌اساس آن ریسک بزرگی است که احتمال دارد دارایی افراد را به‌خطر بیندازد.»

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انتخاب صرافی سرمایه گذاری احراز هویت مسعودی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج

لباسشویی دستگاه جدا نشدنی در منزل است و یک روز خراب شدن آن می تواند زمان و هزینه زیادی را برای افراد بتراشد. تصور کنید برای تعمیر لباسشویی مجبور باشید که آن را جابه‌جا کنید و به یک مرکز تعمیر لباسشویی ببرید. علاوه بر زمان و هزینه ای که برای جابه‌جایی لباسشویی از شما گرفته می شود، ممکن است در طول جابه‌جایی لباسشویی نیز به جایی برخورد کند و خرابی بزرگتری را به بار آورد. چه نیازی به جابه‌جایی دارید وقتی می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی در محل بهره مند شوید.

امروزه مجموعه های مختلفی در سراسر تهران و کرج در زمینه تعمیر لباسشویی مشغول به فعالیت است که هریک خدمات خود را به نحوی ارائه می دهد. متاسفانه در این حوزه افراد غیر منصف نیز وجود دارد که مهارت مورد نیاز را ندارند و حتی در ازای تعمیر و یا سرویس ماشین لباسشویی شما هزینه های گزافی نیز دریافت می کنند. انتخاب این نمایندگی ها می تواند مشکلات بزرگتری را نیز ایجاد کند. در این بخش می خواهیم یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر ماشین لباسشویی را به شما معرفی کنیم که پس از تعمیر از آن ها گارانتی دریافت می کنید.

ویژگی های نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی

شما می توانید به آتا سرویس به دید یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر لباسشویی در تهران نگاه کنید. آتا سرویس مرکز تعمیر لباسشویی در تمام روز های سال حتی ایام تعطیل نیز در خدمت شما عزیزان است. اصل اول در نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی صداقت است و این اصل را سرلوحه ی فعالیت خود قرار داده است. از مهمترین خدمات مجموعه آتا سرویس لوازم خانگی می توان به مورد های زیر اشاره کرد:

تعمیر دوره ای ماشین لباسشویی عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی تعمیر ماشین لباسشویی در منزل ارائه ی مشاوره ی رایگان به منظور استفاده ی صحیح ارائه دادن راه جهت بیشتر شدن طول عمر دستگاه لباسشویی ارائه دادن خدمات تعمیر لباسشویی در اسرع وقت تعمیر لباسشویی برند های خارجی و ایرانی نصب کردن انواع لباسشویی انجام تعمیرات برای برندهای مختلف لباسشویی تعمیرگاه مجاز لباسشویی در تهران

آتا سرویس یکی از نمایندگی های اصلی تعمیر و سرویس انواع برندهای لباسشویی در تهران است که با سابقه ای درخشان در تهران و کرج فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا اعزام تعمیرکار به محل با شماره 09196363454 تماس بگیرید و با تکنسین ها آتا سرویس در ارتباط باشید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در آتا سرویس

تعرفه ی تعمیر لباسشویی چقدر است؟ یکی از رایج ترین پرسش هایی که مشتریان از ما میپرسند تعرفه ی تعمیر ماشین لباسشویی است. در جواب این پرسش می بایست گفت که قیمت تعمیر لوازم خانگی همانند ماشین لباسشویی، به نوع و شدت خرابی و معیارهای مختلف دیگری وابسته است. به همین علت نمی توان یک قیمت مشخص را جهت تعمیر در نظر گرفت. تکنسین های آتا سرویس پیش از انجام دادن هر کاری می توانند برآورد مشخصی از اجرت تعمیرات را در اختیار شما قرار بدهند و اگر بودجه ی مورد نیاز را در اختیار داشته باشید، تعمیر ماشین لباسشویی را در اولویت قرار بدهید. در کل هزینه ی تعمیرات لباسشویی، هزینه سرسام آوری محسوب نمی شود، مگر این که قطعه ای کاربرد خود را از دست داده باشد و تکنسین مجبور به خریدن قطعه ی اصلی باشد.

تعداد زیادی از مشتریان به علت هزینه ی تعمیر ماشین لباسشویی، در اغلب مواقع خرابی های جزئی را نادیده می گیرند. اما به این نکته توجه نمی کنند که همین خرابی های کوچک می تواند در آینده به یک مشکل فنی بزرگ تبدیل بشود. در این زمان باید هزینه ی زیادی را جهت تعمیر تخصصی لباسشویی پرداخت کنید. امروزه قیمت خرید لباسشویی به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و انجام تعمیرات لباسشویی مقرون به صرفه تر است.

آتا سرویس چه برندهایی را تعمیر می کند؟

نمایندگی مجاز لباسشویی در منزل تمامی خدمات مورد نیاز شما را برای تعمیر لباسشویی ارائه می دهد تا در حد امکان بتوانید به راحتی و بدون هیچ دردسری با تکیه بر دانش فنی تکنسین های آتا سرویس مشکل را حل کنید. تعمیر لباسشویی در محل مزایای زیادی دارد که مهم ترین مزیت آن این است که نیازی به انتقال لباسشویی ندارید. همچنین شما از این مجموعه گارانتی سه ماهه دریافت می کنید تا در صورتی که مجددا به همان مشکل برخوردید بدون هزینه مشکل حل شود. برخی از برندهایی که توسط آتا سرویس تعمیر می شود به شرح زیر است:

تعمیر لباسشویی بوش تعمیر لباسشویی ال جی تعمیر لباسشویی بکو تعمیر لباسشویی سامسونگ تعمیر لباسشویی اسنوا تعمیر لباسشویی کنوود تعمیر لباسشویی آاگ

برای تعمیر یا دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره 09196363454 تماس بگیرید.

منبع: آتا سرویس

کد خبر 848090

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید