Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@08:24:12 GMT

افزایش شهرهای نارنجی کرونایی کرمانشاه به ۴ شهرستان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۰۴۵۳

افزایش شهرهای نارنجی کرونایی کرمانشاه به ۴ شهرستان

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اعلام وزرات بهداشت رنگ بندی کرونایی و مشخص شدن رنگ بندی استان کرمانشاه، شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام آبادغرب و پاوه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این اعلام وضعیت ۹ شهرستان دیگر استان کرمانشاه زرد است، گفت: وضعیت کرونایی در شهرستان‌های روانسر، کنگاور، سرپل ذهاب، جوانرود، گیلانغرب، قصرشیرین، دالاهو، سنقر و کلیایی و هرسین اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به رنگ بندی کرونایی جدید وضعیت آبی در استان کرمانشاه شامل شهرستان ثلاث باباجانی می‌شود.

محمدی خاطر نشان کرد: انواع واکسن کرونا در استان کرمانشاه وجود داشته و افراد بالای ۱۸ سال که سه ماه از زمان تزریق نوبت دوم آنها گذشته می‌توانند برای دریافت دز سوم به مراکز واکسیناسیون کرونا شهری و روستایی استان مراجعه کنند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: افرادی که تاکنون برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند هرچه سریع‌تر برای تزریق واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

کد خبر 5414670

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا رنگ بندی کرونایی سویه اومیکرون کرونا دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف کرمانشاه خراسان رضوی عکس استانها زنگ انقلاب برف و کولاک استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سه شهر درمدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح جمعه چهاردهم اردیبهشت با میانگین ۶۶ AQI در وضعیت قابل قبول، اما در ایستگاه پارک زمزم، با ۴۳، میرزا طاهر با ۴۷، فرشادی ۳۲ و سپاهان شهر ۳۴ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های ۲۵ آبان وزینبیه با ۵۳، احمدآباد ۹۳، انقلاب ۵۸، خرازی ۵۹، رهنان ۷۰، قهجاورستان ۶۷، کاوه ۵۶، کردآباد ۵۴ وولدان ۵۸ AQI در وضعیت قابل قبول است.
امروز شاخص کیفی هوا در ایستگاه دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۴۶، زرین شهر با ۱۰۶، سگزی ۱۰۶ و شاهین شهر با ۱۲۴ AQI در مدار نارنجی و وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس، اما کیفیت هوا با شاخص ۶۰ در شهر کاشان، ۵۸ در نجف آباد و ۵۳ AQI در مبارکه هم در وضعیت قابل قبول است.
وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (سالمندان، افراد دارای بیماری‌های تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان کمتر از پنج سال) را نشان می‌دهد.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

دیگر خبرها

  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای سه شهر درمدار نارنجی
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان