Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@04:13:28 GMT

تا دقیقه ۳۵/ ایران صفر – امارات صفر

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۰۴۷۱

تا دقیقه ۳۵/ ایران صفر – امارات صفر

به گزارش ایرنا؛ این دیدار از ساعت ۱۸ امروز سه‌شنبه در هفته هشتم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و در گروه نخست قاره آسیا آغاز شد.

«احمد الکاف» داور عمانی با کمک دو هموطنش قضاوت این دیدار را برعهده دارد. این بازی در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران در حال برگزاری است.

تیم ایران با برتری در دیدار قبلی مقابل عراق، صعودش را به جام جهانی قطر قطعی کرده است اما امارات برای رسیدن به پلی‌آف نیاز مبرمی به کسب امتیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با احتیاط از سوی تیم‌ها آغاز شد و پاس‌های اشتباه در میانه میدان موجب گردید تا موقعیتی در دقایق نخست ایجاد نشود.

بتدریج تیم ایران بر روند بازی تسلط بیشتری پیدا کرد و با طراحی حملات از جناحین درپی رسیدن به دروازه میهمان بود. از سوی دیگر امارات ابتدا در تلاش برای بسته نگه داشتن دروازه خود بوده و در ضد حملات به حرکات «کایو» و «خلیل الحمادی» امید داشت.

در دقیقه ۲۵ «سعید عزت‌اللهی» با کارت زرد داور عمانی جریمه شد تا دیدار بعدی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره‌جنوبی را از دست بدهد.

ترکیب ایران

امیر عابدزاده، صادق محرمی، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، سامان قدوس، علی قلی زاده و امید نورافکن.

ترکیب امارات

علی خصیف، بندرالحبابی، محمد العطاس، ولید عباس،‌ محمود خمیس، ماجد حسن،‌ عبدالله رمضان، علی صالح، طحون الزعابی، کایو کانیدو و خلیل الحمادی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مقدماتی جام جهانی ورزشگاه آزادی امارات متحده عربی علی قلی زاده علیرضا جهانبخش مقدماتی جام جهانی مهدی طارمی میلاد محمدی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه در تیم تحت هدایت اوسمار ویرا جایگاه خوبی داشته و در هفته‌های گذشته با گلسازی‌هایش به عنوان مهاجم سایه به کمک پرسپولیس آمده است.

عالیشاه در بازی با صنعت نفت آبادان چند دقیقه بعد از پاس گلش در دقیقه ۱۰، احساس مصدومیت کرد و تعویض شد.

عالیشاه در حالی که بازی جام حذفی برابر آلومینیوم را از دست داد و غیبت او در این بازی حس شد، برای بازی حساس با سپاهان به تمرینات گروهی بازگشت.

حال با توجه به نقش مهم و کلیدی عالیشاه ممکن است اوسمار او را از ابتدا به زمین بفرستد تا بار دیگر خط حمله سرخ‌ها با امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر شکل بگیرد. باید دید وضعیت کاپیتان اول پرسپولیس در این بازی حساس چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)