Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@08:30:47 GMT

حرف‌های عجیب رئیس بارسلونا در مورد یک ستاره

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۰۶۱۲

حرف‌های عجیب رئیس بارسلونا در مورد یک ستاره

خوان لاپورتا بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در یک کنفرانس خبری حضور پیدا و درباره مسائل مختلف صحبت کرد. او در بخشی از این کنفرانس درباره مهاجم فرانسوی کاتالان‌ها اظهارنظر کرد که گفته می‌شد در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن در آخرین روز نقل‌وانتقالات زمستانی بود، اما در نهایت در نوکمپ ماندنی شد.

رئیس باشگاه بارسلونا گفت: ما اخیراً به دمبله پیشنهاد تمدید قرارداد داده بودیم که او می‌خواست آن را بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس او و مدیر برنامه‌‌هایش خواسته بیشتری از ما طلب کردند که همین موضوع تمدید قرارداد را پیچیده کرد. مدیر برنامه‌های عثمان چیزی نگفت که این کار عواقب داشت. ما هر کاری که ممکن بود برای تمدید قرارداد دمبله انجام دادیم، اما او نپذیرفت.

وی افزود: ما از تصمیم عثمان شگفت‌زده شدیم، چون گزینه رفتن به انگلیس را داشت، اما این کار را نکرد. این تصمیم نه برای او خوب بود، نه برای باشگاه. درک اتفاقی که برای دمبله افتاد، سخت است. او حالا در بارسلوناست و ژاوی باید روی حال و آینده کار کند و دمبله فصل آینده در بارسا نخواهد بود. ما فکر می‌کنیم که عثمان با باشگاهی دیگر به توافق رسیده است.

لاپورتا تصریح کرد: درک موضع دمبله دشوار است. اینکه او به کارش در بارسا ادامه می‌دهد، نه برای او خوب است و نه برای باشگاه! عثمان هنوز در ترکیب ماست، اما باید به فکر آینده و منافع باشگاه باشیم.

رئیس باشگاه بارسلونا همچنین درباره اینکه گفته می‌شود بارسلونا نسبت به جذب مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند اقدام خواهد کرد، خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی درباره هالند شده است. اگر کمیسیون قابل توجهی باید پرداخت شود، کاری که من انجام خواهم داد توضیح آن است، نه پنهان کردنش. شما نباید در انتقالی ۲۷ میلیون و سپس ۵۷ میلیون و در مجموع ۱۲۰ میلیون پرداخت کنید.

وی تصریح کرد: کاری که من انجام نخواهم داد این است که بگویم یک بازیکن ۱۷ میلیون هزینه برای باشگاه داشته و بعد معلوم شود که ۴۰ میلیون به پدرش رسیده است. کاری که نخواهم کرد این است که آنچه را که پرداخت می‌شود پنهان کنم. من واقعیت را پنهان نمی‌کنم و همیشه آن را توضیح خواهم داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خوان لاپورتا عثمان دمبله بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم

 ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا هنوز بابت نبردن ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال از مسئولان اهدا کننده آن دلخور است.

به گزارش تسنیم، در تازه‌ترین بخش منتشر شده از مصاحبه روبرت لواندوفسکی با نشریه بیلد آلمان، ستاره لهستانی درباره ناکامی‌اش برای بردن توپ طلای فرانس فوتبال و بهترین‌های حال حاضر فوتبال جهان صحبت کرد.

لواندوفسکی جزو آن دسته از ستاره‌های صاحب‌نام دنیای فوتبال است که با وجود بردن همه جام‌های ممکن در رده باشگاهی و جوایز فردی مانند بهترین بازیکن یوفا و بازیکن فیفا، هنوز موفق به کسب توپ طلای فرانس فوتبال نشده است. البته تفاوتی که لواندوفسکی با دیگر مدعیان ناکام در کسب توپ طلا دارد این است که همه چیز برای رسیدن این جایزه به او در سال 2020 آماده بود (سالی که بایرن مونیخ همه جام‌های داخلی، قاره‌ای و بین‌المللی) را برد اما شیوع ویروس کرونا، مانع از برگزاری مراسم اهدای توپ طلا شد و به این ترتیب دست او از این جایزه ارزشمند کوتاه ماند. 2020 اما تنها سالی نبود که لواندوفسکی لایق بردن توپ طلا شناخته شد، هرچند او ادعایی روی توپ‌های طلای آن سال‌ها ندارد.

لواندوفسکی به نشریه بیلد گفت: توپ طلای 2021؟ آن که متعلق به لیونل مسی است، اما من شایعاتی شنیده‌ام مبنی بر اینکه قرار است یک جایزه گذشته‌نگر هم برای سال 2020 در نظر گرفته شود. سال 2020 برای من سالی خارق‌العاده بود، چرا که در بالاترین سطح از دوران بازیگری‌ام قرار داشتم و ما در بایرن مونیخ همه چیز را بردیم. بگذارید اینطور بگویم. احساس می‌کنم که توپ طلای آن سال حق من است و اگر توپ طلای آن را چهار سال بعد هم دریافت کنم، احساس نخواهم کرد که به من توهین شده است. دریافت این جایزه افتخاری بزرگ است و من با کمال میل آن را می‌پذیرم.

ستاره لهستانی بارسلونا در ادامه نظر خود را درباره بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان بیان کرد و دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید را لایق این عنوان دانست. لواندوفسکی افزود: معرفی بهترین‌های فوتبال جهان در سال جاری سخت است، چون ما هنوز جام ملت‌ها را در پیش داریم و بازی‌های حساس مراحل پایانی لیگ قهرمانان هم مانده است. با این وجود اگر معیار آن چیزی باشد که از ابتدا فصل تا الان دیده‌ام، به نظر من کیلیان امباپه و جود بلینگام بهترین‌ بازیکنان حال حاضر جهان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رستگاری بارسلونا در دقیقه ۹۷؛ ژاوی مچ بنیتس را خواباند رابرت لواندوفسکی با 49 گل زده به چهل و نهمین گلزن برتر تاریخ بارسلونا بدل شد

دیگر خبرها

  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت