Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فلاح مدیرعامل فجرسپاسی در خصوص اظهارات آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من قصد ندارم مثل آقای آجرلو به موضوعات سایر باشگاه‌ها بپردازم و با حاشیه‌پردازی، برای باشگاه خودم پول در بیاورم اما خیلی مشخص و کوتاه به آقای آجرلو می‌گویم پایندی به قوانین و مقررات فوتبال و آیین نامه‌هایی که بین تمامی باشگاه‌ها اتحاد ایجاد کرده و برگزاری یکپارچه مسابقات را رقم زده، اسمش بده بستان نیست! قانون‌مداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده به عنوان عضوی از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در جلسه عمومی مدیران عامل باشگاهای لیگ‌برتر و سازمان لیگ حاضر شدم و همان‌جا نیز این ادعاها را شنیدم و امروز هم نتیجه آن ادعاها را می‌بینم. کارگزاری که از سوی باشگاه استقلال معرفی شده و باشگاه استقلال پای قراردادش را نیز امضاء کرده، از ۶ بازی خانگی انجام شده فقط توانسته پول یک بازی را پرداخت کند و تا به امروز ۱۵ میلیارد تومان مابقی را که پول باشگاه‌هاست پرداخت نکرده و تا چند روز دیگر با برگزاری مسابقات معوقه این باشگاه احتمال می‌رود بدهی سنگین تری به بار آید. تقریبا رقمی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیارد تومان حق ۱۴ باشگاه دیگر است.

مدیرعامل باشگاه فجرشهیدسپاسی با اشاره به برخی از صحبت‌های آجورلو مبنی بردرآمدزایی از درصد فروش پفک و نوشابه   تصریح کرد: آقای آجرلو برادر ارزشمند من، به جای حاشیه رفتن پیگیر پرداخت دیون کارگزاری باشگاهت باش که حق سایر باشگاه‌ها را تضیع کرده است. دلیلی ندارد در مورد باشگاه من و دیگران صحبت کنی. شما اگر می‌توانی به عنوان باشگاهی که ساختار دولتی دارد، نوشابه و پفک با حاشیه سود ۵درصدی بفروشی، خوب انجام بده! اما دلیلی ندارد صحبت درون سازمانی جذب منابع مالی از سپاه را مطرح کنی برادر عزیز ، شما باید آموخته باشی موارد درون سازمانی جایش در درون سازمان است، منظور شما کدام نامه و درخواست بوده است؟ من از سازمان لیگ می‌خواهم همانطور که من را طبق بند ۱ ماده ۲۲ آیین نامه برگزاری مسابقات ملزم به رعایت توافق نامه.های مالی و تجاری و … فدراسیون و سازمان لیگ نموده، و هر باشگاه دیگری که در لیگ حاضر شده را نیز ملزم به رعایت آنها نماید تا حق هیچ باشگاهی ضایع نگردد باشگاه استقلال و کارگزار بدعهد و بدهکار را به پرداخت بدهی به باشگاهها و لیگ متعهد سازد.

وی تاکید کرد: آقای آجورلو فرار به جلو راه موفقیت و پیشرفت نیست به باشگاه خود بپردازید و در مورد باشگاه های دیگر صحبت نکنید، شما اعلام نموده.اید به من گفتند بیا در جلسه حرف بزن، به شما چه کسی گفته؟ چه کسی شما را دعوت نموده؟ چه کسی همه مدیران را دعوت نموده اکثر مدیران در جلسه مخالف جنابعالی بودند، چرا آدرس غلط به مردم و هواداران می‌دهید؟ بعنوان دلسوز نظام و فوتبال می‌گویم در چنین شرایطی که کشور نیاز مبرم به آرامش دارد چرا باید هر روز جنجال ایجاد نماییم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه فجرسپاسی شیراز باشگاه استقلال باشگاه ها چه کسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه‌کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت» در سالن  مشاهیر اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد. این جلسه پس از حضور یک ساعته این افراد در واحد پاسخگویی به مخاطبان سازمان (سامانه ۱۶۲)  رقم خورد. 

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیرروابط عموی سازمان صداوسیما عنوان کرد تهیه کننده و بازیگران این سریال در طول یک ساعت حضور در سامانه ۱۶، پاسخگوی ۲۲۷ تماس مخاطبان سریال شده‌اند.

در ادامه، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ» با اشاره به این که فصل پنجم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی با افزایش مخاطب روبه رو بوده است افزود: یکی از دلایل این افزایش و گستره وسیع مخاطبان این بود که ما در فصل پنجم سراغ یکی دیگر از قومیت‌های کشورمان یعنی قوم بلوچ در استان سیستان و بلوچستان رفتیم.

وی افزود: در حوزه تولید برنامه و سریال‌سازی، پرداخت به مذهب و قومیت‌ها، ۲ خط قرمز سازمان صداوسیما است.خوشبختانه با جلساتی که با مدیران سازمان صداوسیما داشتیم والبته با درکی که نویسنده و کارگردان و عوامل سریال «نون خ» از این موارد داشتند، این مجموعه توانست به این دو خط قرمز نزدیک شود آن هم بدون این که به دنبال شکستن آنها باشد.

فرجی درباره  احتمال ساخت فصل ششم تاکید کرد: صحبت کردن درباره  فصل  ششم  زود است. آقای آقاخانی  قبلاً پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است اما باید ببینیم در ادامه چه شرایطی پیش خواهد آمد.

فرجی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا، توضیحاتی را درباره ادعای شکایت حسین صفامنش خواننده کردزبان از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی اجازه از یکی از آهنگ‌هایش نیز پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ