Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح نسبت به اظهارات مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، فلاح مدیرعامل فجرسپاسی در خصوص اظهارات آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: 

من قصد ندارم مثل آقای آجرلو به موضوعات سایر باشگاه‌ها بپردازم و با حاشیه‌پردازی، برای باشگاه خودم پول در بیاورم اما خیلی مشخص و کوتاه به آقای آجرلو می‌گویم پایندی به قوانین و مقررات فوتبال و آیین نامه‌هایی که بین تمامی باشگاه‌ها اتحاد ایجاد کرده و برگزاری یکپارچه مسابقات را رقم زده، اسمش بده بستان نیست! قانون‌مداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:

بنده به عنوان عضوی از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در جلسه عمومی مدیران عامل باشگاهای لیگ‌برتر و سازمان لیگ حاضر شدم و همان‌جا نیز این ادعاها را شنیدم و امروز هم نتیجه آن ادعاها را می‌بینم. کارگزاری که از سوی باشگاه استقلال معرفی شده و باشگاه استقلال پای قراردادش را نیز امضاء کرده، از ۶ بازی خانگی انجام شده فقط توانسته پول یک بازی را پرداخت کند و تا به امروز ۱۵ میلیارد تومان مابقی را که پول باشگاه‌هاست پرداخت نکرده و تا چند روز دیگر با برگزاری مسابقات معوقه این باشگاه احتمال می‌رود بدهی سنگین تری به بار آید. تقریبا رقمی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیارد تومان حق ۱۴ باشگاه دیگر است. 

مدیرعامل باشگاه فجرشهیدسپاسی با اشاره به برخی از صحبت‌های آجورلو مبنی بردرآمدزایی از درصد فروش پفک و نوشابه  تصریح کرد:

آقای آجرلو برادر ارزشمند من، به جای حاشیه رفتن پیگیر پرداخت دیون کارگزاری باشگاهت باش که حق سایر باشگاه‌ها را تضیع کرده است. دلیلی ندارد در مورد باشگاه من و دیگران صحبت کنی. شما اگر می‌توانی به عنوان باشگاهی که ساختار دولتی دارد، نوشابه و پفک با حاشیه سود ۵درصدی بفروشی، خوب انجام بده! اما دلیلی ندارد صحبت درون سازمانی جذب منابع مالی از سپاه را مطرح کنی برادر عزیز ، شما باید آموخته باشی موارد درون سازمانی جایش در درون سازمان است، منظور شما کدام نامه و درخواست بوده است؟ من از سازمان لیگ می‌خواهم همانطور که من را طبق بند ۱ ماده ۲۲ آیین نامه برگزاری مسابقات ملزم به رعایت توافق نامه.های مالی و تجاری و … فدراسیون و سازمان لیگ نموده، و هر باشگاه دیگری که در لیگ حاضر شده را نیز ملزم به رعایت آنها نماید تا حق هیچ باشگاهی ضایع نگردد باشگاه استقلال و کارگزار بدعهد و بدهکار را به پرداخت بدهی به باشگاهها و لیگ متعهد سازد.

وی تاکید کرد:

آقای آجورلو فرار به جلو راه موفقیت و پیشرفت نیست به باشگاه خود بپردازید و در مورد باشگاه های دیگر صحبت نکنید، شما اعلام نموده.اید به من گفتند بیا در جلسه حرف بزن، به شما چه کسی گفته؟ چه کسی شما را دعوت نموده؟ چه کسی همه مدیران را دعوت نموده اکثر مدیران در جلسه مخالف جنابعالی بودند، چرا آدرس غلط به مردم و هواداران می‌دهید؟ بعنوان دلسوز نظام و فوتبال می‌گویم در چنین شرایطی که کشور نیاز مبرم به آرامش دارد چرا باید هر روز جنجال ایجاد نماییم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجاییان بعد از برد آلومینیوم مقابل پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران حضور یافت. او درباره این پیروزی گفت: تیم جوان ما یک‌پنجم پرسپولیس هزینه کرده است. دو بار از تیم بزرگ و نامی پرسپولیس عقب افتادیم و هنگامی که بازی 2 بر صفر شد، فکر می‌کردند همه‌چیز تمام شده است. تماشاگرانی که علاقه برابری نسبت به دو تیم داشتند، پرسپولیس را تشویق می‌کردند.

او با اشاره به افرادی که درجایگاه شیشه ورزشگاه اراک به تشویق پرسپولیس پرداخته بودند، گفت: نصف هواداران این جایگاه، پرسپولیس را تشویق می‌کردند. آنها اراکی بودند و شیپور داشتند! این برای فوتبال اراک بد است! کسانی که این افراد را به این جایگاه راه داده‌اند، باید پاسخگو باشند. هواداران ما روی سکو خوشحالی می‌کردند که تماشاگران حریف، اشیایی پرتاب کردند. طرفداران تیم میهمان در کدام ورزشگاه به دو بخش تقسیم می‌شوند؟

مدیرعامل آلومینیوم اراک در ادامه صحبت‌هایش گفت: پرسپولیس در نیم‌فصل دوم فقط به ما باخته و مقابل استقلال مساوی کرده است. این تیم بازی خوبی ارائه می‌کند و در بقیه دیدارها پیروز شده است. بازیکنان ما دیدگاه‌های فنی مجتبی حسینی را در زمین اجرا کردند و در وقت اضافه، موقعیتی به حریف ندادیم. خداوند یار ما بود و شایسته پیروزی بودیم.

رجاییان درباره غیبت بانوان در سکوهای ورزشگاه اراک مقابل پرسپولیس تاکید کرد: مسئولان ما با اینکه تحت فشار بودند، برگزاری بازی با خانم‌ها را به بهترین شکل آزمایش کردند. در دیدار با پرسپولیس و استقلال، سه هزار هوادار خانم داشتیم که شرکتی یا تزئینی نبودند! انتقاد خودم را از رفتار خارج از شأن افرادی که باعث شدند این اتفاق فوتبال اراک بیفتد، اعلام می‌کنم.

او درباره حاشیه‌های رفتار سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در دیدار با آلومینیوم عنوان کرد: اشکال این بود که بازیکن استقلال چند دقیقه پس از تخلیه آن سکوها ایستاد. در این سمت هم سهل‌انگاری می‌شود و هوادار خانم به زمین می‌آید. در ادامه اتفاقاتی رقم می‌خورد که در کشور ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد فدراسیون اعلام کند زیرساخت‌های ما مشکل دارد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد وضعیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بیان کرد: بخشی از ساخت و ساز ورزشگاه توسط شرکت تجهیز اماکن ورزشی انجام شده است. آنها وضعیت نور ورزشگاه را ترمیم کرده‌اند و جایگاه‌های VIP و CIP ما درست می‌شود. گیت‌های ورزشگاه امام خمینی (ره) الکترونیکی خواهد شد و میکسدزون ورزشگاه را اصلاح می‌کنیم.

رجائیان درباره کیفیت ضعیف پوشش تلویزیونی دیدارهای خانگی آلومینیوم اظهار داشت: رئیس سازمان صداوسیما دو قول مثبت داده که اگر اتفاق بیفتد، بعد از واگذاری سرخابی‌ها انقلاب دیگری در فوتبال کشور رخ می‌دهد. یکی اینکه حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها تعلق بگیرد و دیگری اینکه همه بازی‌های لیگ برتر با کیفیت HD پخش شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت