Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی به همتای چینی خود ابراز امیدواری کرد که در پرتو اعتماد متقابل سیاسی ایجاد شده بین تهران - پکن، همکاری‌های دو کشور در تمامی زمینه‌ها به‌ویژه منافع مشترک کشورهای در حال‌ توسعه گسترش یابد.

به گزارشقدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور کشورمان در پیامی به «شی جین پینگ» رییس‌جمهوری خلق چین نوشت: فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی را به جناب‌عالی و مردم سرافراز جمهوری خلق چین صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام رییس‌جمهور آمده است: خرسندم که در آغاز سال جدید، روابط دو ملت وارد دومین پنجاه سال روابط دیپلماتیک و با اعلام اجرایی شدن برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله مصادف شده است. امیدوارم در پرتو اعتماد متقابل سیاسی ایجاد شده و تشریک مساعی با جناب‌عالی، شاهد توسعه و تعمیق همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی در تمامی زمینه‌ها به‌خصوص منافع مشترک کشورهای در حال توسعه باشیم.

آیت‌الله رئیسی با آرزوی سلامتی و موفقیت، سعادت و بهروزی برای رییس‌جمهور و ملت دوست جمهوری خلق چین نوشت: بی‌شک، با رهبری داهیانه جناب‌عالی، در سال جاری جهان شاهد برگزاری موفقیت‌آمیز المپیک زمستانی پکن خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!