Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@17:20:48 GMT

نمودار بیت کوین امروز ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۰۸۵۰

نمودار بیت کوین امروز ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰

روند رشد ارزش ریالی بیت کوین در بستر بازارهای مبتنی بر اقتصاد دیجیتال در بازه زمانی هفت روز گذشته تغییراتی را تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داده‌های استخراج شده از منابع استاندارد اطلاعاتی اقتصاد دیجیتال نشان می‌دهد روند رشد ارزش بیت کوین، حجم بازار و معاملات روزانه مبتنی بر این ارز دیجیتال در کیف پول‌های الکترونیکی در بازه زمانی هفت روز گذشته تغییراتی را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 552708

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیت کوین بیت کوین کش قیمت بیتکوین بازار بیت کوین ارزش بیت کوین قیمت بیت کوین قیمت امروز بیت کوین بیت کوین بومی بازار امروز بیت کوین استخراج بیت کوین ماینر بیت کوین بیت کوین قیمت پیش بینی قیمت بیت کوین تحلیل قیمت بیت کوین آموزش استخراج بیت کوین بیت کوین چیست آموزش بیت کوین بیت کوین رایگان دستگاه بیت کوین پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022 رکورد جدید بیتکوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟

امتداد - نرخ اسکناس آمریکایی در بازار روز گذشته مجددا به کانال پایین‌تر بازگشت. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار آزاد در روزهای اخیر در حال رفت و برگشت میان کانال‌های ۶۰، ۶۱ و ۶۲ هزار تومانی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:ورود و خروج معامله‌گران به بازار در کنار قدرت‌نمایی اخبار در حال تحت تاثیر قرار دادن نرخ ارز است. به عقیده کارشناسان کف و سقف تقریبی دلار در حال حاضر نیمه نخست کانال ۶۰ هزار تومانی و مرز کانال‌های ۶۲ و ۶۳ هزار تومانی است.

تابلوهای بازار ارز تهران در روز گذشته قرمز بود. پس از اصلاح نرخ صورت گرفته در بازار روز سه‌شنبه و رشد نرخ‌ها در این روز، روند بازار در روز گذشته مجددا کاهشی شد. به‌نظر می‌رسد دلار در روز سه‌شنبه سقف مقاومت جدید خود را محک زده است.

سیگنال‌های موجود در اخبار به نفع بازارساز است. اخباری مانند گشایش‌های ارزی جدید و احتمال تداوم یافتن مذاکرات با غرب و از همه مهم‌تر آمار و ارقام منتشر شده در رابطه با میزان فروش نفت کشور در ماه‌های اخیر، از جمله مواردی است که در کنترل انتظارات تورمی به بازارساز کمک می‌کند. حال باید دید بانک مرکزی با توجه به ذخایر ارزی خود مایل به ثبات‌بخشی به بازار است یا تمایل دارد نرخ ارز به روند کاهشی خود ادامه دهد. کاهش دمای بازار ارز

دیروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه روند نرخ شاخص‌های ارزی در معاملات غیررسمی بازار ارز تهران کاهشی بود. هر برگ اسکناس دلار آزاد که در روز سه‌شنبه با رشد قیمت هزار و ۵۵۰ تومانی به نیمه کانال ۶۲ هزار تومانی رسیده بود، فعالیت خود در بازار صبح روز گذشته را با افت قیمتی حدود ۵۰۰ تومانی در مرز کانال‌های ۶۱ و ۶۲هزار آغاز کرد.

در ادامه بازار دیروز روند کاهشی این ارز شدت بیشتری به خود گرفت به‌صورتی که آخرین نرخ نقدی بازار با اختلافی ۸۰۰ تومانی نسبت به نرخ روز پیشین در رقم ۶۱ هزار و ۷۵۰ تومان ثبت شد. این در حالی است که روند کاهشی ارزهای دیگر بازار مانند یورو و پوند از دلار نیز شدیدتر بود. هر برگ اسکناس یورو در عصر روز گذشته حدود هزار و ۱۵۰ تومان ارزان‌تر از نرخ پیشین در رقم ۶۶ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد. پوند نیز با افت قیمتی هزار و ۳۰۰ تومانی در رقم ۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش رسید. برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی