Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-  علیرضا قاسمی فرزاد در نشست ستاد استانی کرونا گفت: برپایی مراسم‌ها و تجمعات حداکثر با طرفیت ۲۵ درصد انجام شود و طول مدت زمان برنامه‌ها حداکثر باید یک ساعت و نیم باشد.

او گفت: تجمعات در سطح استان باید با کسب مجوز از فرمانداری‌ها باشد.

به گفته استاندار همدان با توجه به برودت هوا و سرما، مدارس در روز جهارشنبه ۱۳ بهمن و شنبه ۱۶ بهمن غیر حضوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی فرزاد گفت: همه دستگاه‌ها موظف به ارائه خدمات هستند تا شنبه ۱۶ بهمن در جلسه ستاد ملی کرونا تصمیمات لازم گرفته شود.

قاسمی فرزاد گفت: رستوران‌ها و مراکز عرضه غذا هم باید با ۲۵ درصد ظرفیت باشند که در غیر این صورت بازرسان و نیروی انتطامی برخورد خواهند کرد.

وی تأکید کرد: شورای سیاستگذاری ائمه نماز جمعه هم باید تدابیر ویژه اتخاذ کنند، ضمن اینکه برگزاری نماز جمعه این هفته هم با ۲۵ درصد ظرفیت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت ها کرونا ستاد استانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عماد شاهرخی در نشست با مدیرکل دفتر ترویج، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان امور اراضی کشور با اشاره به افزایش تولید در بخش کشاورزی، اظهار داشت: تولید گندم از ۱۲۳ هزار تن دولت دوازدهم به ۵۳۰ هزار تن در دولت سیزدهم افزایش پیدا کرده است، در حوزه گلخانه هم سطح زیر کشت از ۷۸ به ۱۳۰ هکتار افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: سطح زیر کشت دانه‌های روغنی از دو هزار و ۲۰۰ هکتار به شش هزار و ۵۰۰ هکتار افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه ضایعات یکی از چالش‌های بخش کشاورزی استان است، بیان کرد: برای رفع این مشکل باید از ادوات به‌روز در حوزه برداشت استفاده کرد.

شاهرخی، افزود: پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت در بخش کشاورزی باعث تأمین ادوات و تجهیزات موردنیاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۶ هزار تن کاهش مصرف آرد را در استان داشتیم، گفت: ۲۶ هزار تن کاهش مصرف آرد معادل ۵۰۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال بخش کشاورزی به چرخه تولید، بیان کرد: در دولت سیزدهم ۲۳۹ واحد غیرفعال بخش کشاورزی که ۱۶ واحد آن واحد پرورش مرغ گوشتی بود به چرخه تولید بازگشت.

شاهرخی با بیان اینکه سالانه ۴۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در استان داریم که ۳۰ درصد بیشتر از نیاز استان است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰۰ تن مرغ مازاد در استان ذخیره‌سازی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۲۳ درصد از اشتغال استان مربوط به بخش کشاورزی است، افزود: ۱۸ تا ۲۰ درصد از تولید ناخالص استان هم مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: از ۳۰ هزار اشتغالی که سال گذشته در سامانه رصد ثبت شده بود ۳۱۰۰ مورد مربوط به بخش کشاورزی بود.

شاهرخی، یادآور شد: در دولت سیزدهم ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی با ظرفیت ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تن به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6094999

دیگر خبرها

  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته