Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری فیلم سینمایی «شادوران» به کارگردانی حسین نمازی در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره با اجرای پدرام کریمی و در حضور عوامل فیلم و اهالی رسانه برگزار شد.

خبرگزاری میزان - نشست خبری فیلم سینمایی «شادوران» به کارگردانی حسین نمازی در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره با اجرای پدرام کریمی و در حضور عوامل فیلم و اهالی رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین نمازی، نازنین بیاتی، سینا مهراد، گلاره عباسی، رویا تیموریان، بهرنگ علوی و رضا رویگری از جمله عوامل فیلم سینمایی «شادروان» بودند که در این نشست حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید

از جمله نکات جالب این نشست حضور رضا رویگری و تشویق ویژه اهالی رسانه به مناسبت حضور وی در برج میلاد تهران بود. 

رضا رویگری در ابتدای این نشست گفت: من همیشه خودم را مدیون مردم می‌دانم و خوشحالم که به سینما و جشنواره آمده ام، دلم برای همه شما تنگ شده بود.

حسین نمازی درباره ایده اولیه فیلم «شادروان» گفت: ایده اولیه از یک سرچ اینترنتی و تصادفا به وجود آمد، چنین اتفاقی به وجود آمده بود و باعث شد تا من اثر را تولید کنم. من هر قصه ای را که فکر می‌کنم از پسش بر می‌آیم را می سازم، من صرفا فیلمساز اجتماعی نیستم.

وی در همین راستا ادامه داد: این فیلم به هیچ وجه کمدی نیست، این شاید یک ملودرام شیرین است و نمی توانیم آن را در سینمای کمدی قرار دهیم. 

رویگری درباره احتمال کارگردانی خود در سینما افزود: ساخت این فیلم وصیت من است، این فیلمنامه را سال هفتاد نوشتم و به نوعی به گذشته زندگی خود برمی گردد، قصه بسیار خاصی داشته و امیدوارم یک نفر پیدا شود تا بتوانم این فیلم را بسازم. 

بهرنگ علوی درباره حضور درباره حضورش در این فیلم اضافه کرد: بدون اغراق عباس نادران رفیق بیست و پنج ساله من است، من خانواده وی را می شناسم و به جرات می توانم بگویم که این تهیه کننده سینما یکی از سلامت‌ترین افرادی است که در این هنر زیست می کند. 

سینا مهراد درباره چالش حضورش در فیلم شادروان تاکید کرد: حقیقت امر وقتی این فیلم به من پیشنهاد شد اصلا جو زده نشدم که قرار است یک نقش یک بازی کنم، اولین چیزی که به آن فکر کنم قدرت ریسک حسین نمازی به عنوان کارگردان بود. 

رویا تیموریان در همین رابطه ادامه داد: این فیلم یک اثر ساده و روان است، به هیچکس تنه نمی زند، کارش را انجام می دهد، من به دنبال یک نقش متفاوت نبودم، میخواستم کاراکتر نازی را زیست کنم، ما می خواستیم فیلمی بسازیم که لحظات ناب زندگی را به جامعه القا کند. 

حسین نمازی ما همه یک خانواده هستیم و هیچکس جز خودمان نمی تواند به ما کمک کند، به نظر من جامعه هم یک خانواده است، حرف کلی فیلم جلوگیری انشقاق در جامعه است. 

بهرنگ علوی درباره نقش اسد در فیلم شادروان افزود: خیلی جالب است بگویم به واسطه دوستی با رفقا سعی کردم در پروسه پیش تولید برای ساخت این فیلم کمک کنم، متاسفانه وضعیت کرونا باعث شده بود تا سرمایه گذاران زیاد سمت سینما نیایند و به همین دلیل ساخت این فیلم به سختی ممکن شد.

وی در همین رابطه ادامه داد: من فیلمنامه را پس از پیشنهاد در نیم ساعت تمام کردم، این کاراکتر بی نهایت جذاب و عجیب بود، خوشبختانه توانستم با کمک عزیزان تکه های پازل این کاراکتر را جلو برده و اثری این چنین بسازیم، من بیست سال پیش شاگرد رویا تیموریان بودم و این برایم سخت بود که باید بازی و شاگردی می کردم. اسد نماد آدمهایی بود که در خانواده دارای عزت نیستند اما دنبال این هستند که یک جایی برای خودشان عزت بخرند. 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر نشست خبری شادروان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر حسین نمازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی وینگر تراکتور گفت: امیدوارم هواداران در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، امیرحسین حسین‌زاده، پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: اول از همه خسته ‏نباشید می‌گویم به همه بچه‌ها. چه آنهایی که ۱۲۰ دقیقه بازی کردند، ‏چه آنها که تعویضی آمدند و چه آنها که ۹۰ دقیقه بازی کردند. ‏ذوب‌آهن تیم خوبی است. تیمهای آقای رفیعی همیشه در فاز دفاعی ‏عالی کار می‌کنند و این برای ما کار را مقداری پیچیده کرد. ما وقتی گل ‏اول را زدیم بچه‌ها کمی تمرکز را از دست دادند. من گل اول ذوب‌ها را ‏ندیدم ولی بچه‌ها دویدند و تلاش کردند و در نهایت در ضربات پنالتی ‏بازی را بردیم.

او درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: اینکه پورحمیدی یکی از بهترین گلهرهای ایران است که هیچ ‏شکی در آن نیست. حسین همیشه زحمت کشیده و در خیلی از بازی‌ها ‏ما را نجات داده مثل بازی با صنعت نفت. بعضی بازی‌ها هم اتفاقاتی ‏می‌افتد که شاید به مذاق هوادار خوش نیاید. ولی حسین همیشه ‏خودش را نشان داده و امروز هم این را ثابت کرد.

وینگر تراکتور درباره تشویق بازیکنان توسط هواداران و اهمیت ‏این روحیه بالا در آستانه بازی با استقلال گفت: هوادار سرمایه اصلی ‏این تیم است و گاهی تنش‌هایی بین هوادار و بازیکن هم رخ ‏می‌دهد ولی هوادار باید بداند هیچ بازیکنی نمی‌خواهد تیم ببازد. ‏بازیکن‌ها هم بعد از باخت ناراحت می‌شوند و این نیست که بگویید ‏فقط هوادار ناراحت می‌شود. به خدا قسم بعد از باخت ما شاید تا ‏صبح نخوابیم. این شغل ما است. ما اگر فوتبال بازی نکنیم چه باید ‏بکنیم؟ باید در تاکسی اینترنتی کار کنیم؟ همانقدر که هوادار ناراحت می‌شود ‏ما هم ناراحت می‌شویم. فقط ما نمی‌توانیم بروز بدهیم. ما وقتی ‏می‌بازیم نه تحمل خانواده را داریم و نه می‌توانیم هیچ کاری بکنیم. ‏دست‌شان درد نکند که حمایت‌مان کردند و امیدوارم در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند.

او در پاسخ به این سوال که با حذف پرسپولیس و استقلال آیا تراکتور ‏مدعی اصلی قهرمانی است؟ بیان کرد: من نمی‌دانستم پرسپولیس حذف ‏شده. جام حذفی همیشه جام شگفتی‌هاست. آن زمان که ما ‏استقلال بودیم هم همه مدعیان حذف شده بودند ولی ما به نساجی ‏باختیم و اگر اشتباه نکنم فینال بین نساجی و آلومینیوم بود. این ‏جام هم جام شگفتی‌ها است ولی ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا ‏جام را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟