Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@21:33:23 GMT

تمرینات استقلال به زودی در انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۱۰۵۷

با اعلام باشگاه استقلال تمرینات آبی‌پوشان به زودی به مجموعه ورزشی انقلاب تهران منتقل خواهد شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام باشگاه استقلال، پس از درخواست کادرفنی تیم فوتبال استقلال از مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه جهت تهیه یک زمین مناسب برای برگزاری تمرینات آبی‌پوشان پایتخت، مدیرعامل باشگاه استقلال مذاکراتی را با مسئولان مجموعه ورزشی انقلاب انجام داد و ۱۰ روز پیش قراردادی جهت بهره‌برداری تیم فوتبال استقلال از این مجموعه به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل شرایط زمین چمن مجموعه انقلاب، عملیات بازسازی و ترمیم چمن این مجموعه بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و تا پایان هفته جاری این عملیات پایان خواهد یافت و آبی‌پوشان پایتخت می‌توانند از ابتدای هفته بعد از این زمین استفاده کنند.

بعد از نقل مکان کردن تیم فوتبال استقلال از زمین آرارات به زمین مجموعه انقلاب، عملیات ترمیم چمن مجموعه ورزشی آرارات هم در دستور کار قرار خواهد گرفت تا شاگردان فرهاد مجیدی بتوانند از این مجموعه هم در آینده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: کارگرجم: استقلال می‌تواند امسال قهرمان لیگ برتر شود

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال فوتبال آکادمی استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فوتبال آکادمی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران درحالی مصاف بزرگ هفته برابر تراکتور تبریز را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کند که کاپیتان اصلی این تیم اجازه حضور در این بازی را ندارد و این روزبه چشمی است که جلوتر از سایر نفرات آبی پوشان وارد زمین خواهد شد.

روزبه که حتی با وجود حسینی هم رهبر بازیکنان استقلال درون زمین است و با توجه به پست کلیدی در قلب زمین بیشترین ارتباط را با بازیکنان مختلف دارد، در این بازی یکی از سخت‌ترین مسابقات خود را دنبال خواهد کرد و باید آبی‌ها را به سمت کسب سه امتیاز و ماندن در صدر جدول رهبری کند.

چشمی که در سال 94 به جمع آبی پوشان پیوست و در این مقطع یک بار به مقصد قطر استقلال را ترک کرده، در نهمین سال حضور در استقلال دومین کاپیتان تیم است و حالا جلوتر از حسینی غایب بازوبند را بر بازو می‌بندد تا برای اولین بار در این فصل بازوبند کاپیتانی به دست کسی جز سیدحسین بسته شود.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود