Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد عصر سه شنبه در نشست با بانوان فعال خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید با کمک نخبگان و فرهیختگان استان فرهنگ کار محوری و تولید محوری به عنوان رسالتی مهم برای دغدغه مندان ایجاد شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی در راستای مبارزه با ناامنی‌ها به ویژه برای زنان جامعه و ناعدالتی های اجتماعی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فداکاری‌های زنان در مبارزه با رژیم ستمشاهی، افزود: باید با شناخت وضع موجود و با بهره مندی از امکانات موجود کارها را انجام دهیم.

حسین نژاد اعتبارات صندوق توسعه عدالت پیش بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۱ را فرصتی مناسب برای تعریف فضای اشتغال برای استان به ویژه زنان عنوان کرد و گفت: می‌توانیم با برنامه ریزی برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی زنان استان، سطح درآمد آنان را بالا ببریم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به وضعیت نابسامان در سکونتگاه‌های غیر رسمی، افزود: یکی از محرکه‌های مهم برای توانمندسازی افراد در این مناطق زنان هستند که باید در حوزه آگاهی بخشی آنان جهت ایجاد اشتغال اقدامات جدی انجام شود.

وی گفت: زنان فرهیخته استان باید ایده‌ها و طرح‌های خود برای توانمندسازی زنان استان به ویژه در مناطق محروم ارائه کنند تا با تعیین وظایف برای دستگاه‌های اجرایی زمینه ایجاد درآمد زنان ایجاد شود.

حسین نژاد با تاکید بر تعریف مسیر جدیدی برای دریافت وام اشتغالزایی برای توانمندسازی زنان به ویژه در مناطق محروم، بیان داشت: موضوع راه اندازی مجدد صنایع راکد استان با هدف ایجاد بسترهای اشتغال در استان باید تعیین تکلیف شود.

وی افزود: تمامی تغییرات در یک جامعه به لحاظ فرهنگ از خانواده به ویژه زنان امکان پذیر است.

کد خبر 5414722

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد ورزش بانوان اشتغال زایی دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف کرمانشاه خراسان رضوی عکس استانها زنگ انقلاب برف و کولاک برای توانمندسازی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند