Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:39:30 GMT

بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در ایذه اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۱۱۵۶

بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در ایذه اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نبوتی بعد از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان ایذه اجرا خواهد شد، بیان کرد: نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایشگاه صنایع دستی و نمایشگاه کتاب سفالی خیام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه افزود: جشن‌های مختلف در سطح شهر و روستا و همچنین بازی‌های بومی محلی و جشن شادی در نقاط مختلف مساجد، مدارس و اماکن عمومی و اداری به مناسبت دهه فجر در ایذه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه همایش پیاده روی خانوادگی در ایذه برگزار می‌شود، گفت: در سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر و روستای ایذه شاهد افتتاح تعداد ۱۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان خواهیم بود.

نبوتی ادامه داد: در حوزه راه نیز ۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شوند و در کنار این ۴ پروژه نیز کلنگ زنی ۱۵ پروژه بهسازی راه‌های روستایی را با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در ایذه خواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه با اشاره به اینکه این شهرستان در حوزه خدمات زیربنایی یکی از شهرستان‌های محروم کشور است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد رفع بعضی از محرومیت‌ها از جمله محروم بودن بخش سوسن از گاز طبیعی بودیم که در سال گذشته با همت مسئولان و پیگیری‌ها و تلاش‌های نماینده مردم در مجلس این پروژه آغاز به کار و در دهه مبارک فجر امسال این پروژه افتتاح و ۵۷ روستا از این پروژه بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه گازرسانی به منطقه محروم مرغا در دهه فجر کلنگ زنی و ۵۴ روستا از این منطقه از نعمت گاز بهره مند خواهند شد، گفت: ۱۰۸ مدرسه غیراستاندارد در شهرستان ایذه وجود داشت که تا قبل از آغاز دهه فجر و با کمک خیران و دولت ۲۹ مدرسه افتتاح شد؛ همچنین در دهه مبارک فجر ۱۵ مدرسه در ایذه به افتتاح خواهد رسید که با این ظرفیت یک نهضت مدرسه سازی در شهرستان اتفاق افتاده است‌.

نبوتی با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد که روگذر بلوطک شیخان را در دهه مبارک فجر به بهره برداری برسانیم، عنوان کرد: ۱۰۰ سری جهیزیه توسط کمیته امداد خمینی (ره) شهرستان ایذه به نوعروسان تحت پوشش اهدا خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه با اشاره به اینکه آبان ماه امسال پروژه اتصال کابل فیبر نوری تکمیل و به بهره برداری رسید که از قطعی اینترنت جلوگیری خواهد کرد، تصریح کرد: ظرفیت پست برق آنزان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان از ۳۰ مگاوات به ۵۰ مگاوات ارتقا پیدا کرد و باعث شده تا کمبود برق در شهرستان احساس نشود.

کد خبر 5414574

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ایذه دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف کرمانشاه خراسان رضوی عکس استانها زنگ انقلاب برف و کولاک اعتباری بالغ میلیارد تومان دهه مبارک فجر شهرستان ایذه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد

داریوش حسن نژاد در بازدید از سد حوضیان گفت: پروژه شبکه انتقال آب حوضیان با هدف توسعه و تامین آب ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دیم منطقه با سیستم آبیاری بارانی در دست اجراست.

وی اظهار داشت: طول اصلی خط انتقال این پروژه ۱۱ کیلومتر است و برای آن در مصارف کشاورزی ۱۳.۷ میلیون متر مکعب و جهت مصارف صنعت، ۲میلیون متر مکعب آب تخصیص در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه گفت: یکی از مهمترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای لرستان، مطالعه، طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف تامین آب شامل سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و انتقال آب، ساخت ایستگاه‌های پمپاژ و کانال‌های آبرسانی مطابق سیاست‌ها و برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارت نیرو است.

سد حوضیان که در یک کیلومتری شهرستان الیگودرز و بر روی رودخانه‌ای به همین نام قرار دارد با طول تاج ۵۳۳ متر، عرض تاج ۱۰ متر و ارتفاع ۷۳ متر از نوع خاکی سنگ ریزه‌ای با هسته رسی است و بهره‌برداری رسمی از آن اردیبهشت ۱۳۹۵ آغاز شد که تکمیل شبکه آن از مصوبات سفر آذرماه ۱۴۰۰ آیت الله رییسی به لرستان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد