Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نوش‌آبادی شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر که در مسجد ارشاد امرآباد ورامین برگزار شد اظهار داشت: امروز پس از گذشته ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور با برخی از مشکلات همراه است که بخشی از آن ناشی از شرایط بیرونی و تحریم و بخشی دیگر، به دلیل وجود مدیریت ناکارآمد عده‌ای از افراد در برخی از ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: امروز شاهدیم که برخی از افراد به جای خدمت‌رسانی به مردم و رقابت بر سر کاستن مشکلات جامعه، مسابقه قدرت و کسب ثروت به راه‌ انداخته‌اند و منافع حزبی و شخصی خود را منفعت جامعه ترجیح می‌دهند.
عضو کمیسوین امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش این افراد برای کسب قدرت و ثروت در حالی است که شعار انقلاب اسلامی و مردم ایران، برقراری برابری و مساوات بوده است.
وی تأکید کرد: برای آن که جامعه از مشکلات داخلی ناشی از سوء مدیریت‌ها رها شود، کشور به پوست اندازی در تمامی سطوح نیاز دارد.
نوش‌آبادی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و استقبال باشکوه مردم از امام راحل، اوج عزت و اقتدار امام را به نمایش گذاشت.
وی با اشاره به این‌ که ۱۲ بهمن یکی از ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی است افزود: خداوند متعال در قرآن کریم، روزهای مختلفی را به عنوان ایام الله نامیده‌اند و امام راحل نیز به دلیل رهایی مردم از استبداد رژیم ستم‌شاهی، دهه فجر را از ایام‌الله یاد ‌کرده‌اند  که با آزادی مردم در عصر استبداد فرعون، مطابقت دارد.
نماینده مردم ورامین، پیشوا و پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سنت الهی انگونه رقم خورده که مردم ایران برای کسب آزادی و استقلال خود به پاخاسته و مزد ایستادگی و مقاومت خود را با پیروزی علیه طاغوت دریافت کنند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ورامین حسین نوش آبادی امام خمینی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ورامین حسین نوش آبادی مجلس شورای اسلامی ورامین حسین نوش آبادی امام خمینی دهه فجر ایام الله دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود