Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران در هشتمین دیدار خود از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ از سد امارات گذشت و همچنان در صدر ماند.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال ایران امشب (سه‌شنبه) در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در گروه A منطقه آسیا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی امارات بود که در پایان این بازی مهیج و حساس این ایران بود که موفق شد با تک گل مهدی طارمی که در نیمه اول زده شد، با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد تا شاگردان اسکوچیچ با کسب هفتمین برد خود ۲۲ امتیازی شوند و بالاتر از کره‌جنوبی ۲۰ امتیازی در صدر گروه بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که از حساسیت‌های خاصی برای اماراتی‌ها برخوردار بود، شاگردان اسکوچیچ از ابتدا تا انتهای نیمه اول بر بازی مسلط بودند و موقعیت‌های متعددی روی دروازه امارات داشتند که در نهایت طارمی در دقیقه ۴۴ و با استفاده از غافل‌گیری مدافعان امارات گل برتری ایران در ۴۵ دقیقه نخست را به ثمر رساند.

* گل اول ایران به امارات توسط طارمی (۴۴)   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در نیمه دوم تیم ایران همانند نیمه اول بازی را تهاجمی آغاز کرده بود، اما صادق محرمی که در دقیقه ۳۸ کارت زرد گرفته بود در دقیقه ۴۹ با یک اشتباه و تکلی خشن کارت زرد دوم را هم دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا شرایط برای تیم ایران تغییر کند. پس از ۱۰ نفره شدن، اسکوچیچ چند تعویض انجام داد و در نهایت تیم ملی ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل امارات همچنان بدون شکست صدرنشینی خود را تثبیت کرد.   امارات هم با این باخت ۹ امتیازی باقی ماند و از رده سوم گروه A تکان نخورد. همچنین سعید عزت‌اللهی هم به دلیل دریافت کارت زرد در کنار صادق محرمی دیدار با کره جنوبی را از دست داد. علیرضا جهانبخش هم در دقیقه ۸۵ کارت زرد گرفت.   در سایر بازی‌ها عراق و لبنان به تساوی یک بر یک رضایت دادند و کره جنوبی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل سوریه قعرنشین جواز صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کرد.   * صحنه اخراج صادق محرمی (۴۹)   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

* ترکیب تیم ملی ایران:

امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، میلاد محمدی (۸۳ - سیاوش یزدانی)، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی (۵۹ - احمد نوراللهی)، وحید امیری، علی قلی‌زاده، سامان قدوس (۵۴- صالح حردانی)، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی

* ترکیب تیم ملی امارات:

علی خصیف، بندر الاحبابی، محمد العطاس، ولید عباس، محمود خمیس، ماجد حسن، عبدالله رمضان، علی صالح، طحنون الزعابی، کایو کاندو و خلیل الحمادی

بیشتر بخوانید: انتخابی جام جهانی فوتبال| کره جنوبی با شکست سوریه مسافر قطر شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی امارات دراگان اسکوچیچ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی امارات دراگان اسکوچیچ انتخابی جام جهانی صادق محرمی کره جنوبی کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا

تیم فوتبال العین امارات با ارزش ۳۴ میلیون توانست دو نماینده عربستان را به ارزش‌های ۲۴۲ و ۱۴۴ میلیون یورو شکست دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در سال 2014 میلادی وقتی برزیل میزبان جام جهانی بود، در مرحله نیمه نهایی برابر آلمان قرار گرفت. پیش از شروع بازی بسیاری تصور می‌کردند، سلسائو برنده بازی است، اما آلمان با نتیجه 7 بر یک ستارگان برزیلی را با چشمانی اشکبار به دیدار رده‌بندی فرستاد. ژرمن‌ها ثابت کردند در فوتبال هر تیمی امکان شکست دارد به شرط برنامه‌ریزی، تلاش و خودباوری.

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

این بار هم داستانی مشابه در  قاره آسیا رخ داد. لیگ قهرمانان 24-2023 آسیا تحت‌الشعاع خریدهای پُر سر و صداهای تیم‌های عربستانی از  جمله النصر، الاتحاد و الهلال شروع شد. در کنار مبلغ بالا، نام بازیکنان جذب شده مانند رونالدو و بنزما واقعاً قابل توجه بود. این ایده وجود داشت که کیفیت بالای تیم‌های عربستانی در کنار حضور ابرستاره‌ها، آنها را به تیم‌های شکست‌ناپذیر تبدیل می‌کند. حجم تبلیغات رسانه‌ای به حدی بود که نمایندگان کشورمان از نظر روحی و روانی تحت تأثیر قرار گرفتند و ما در تمامی تقابل‌های مستقیم دستاوردی جز ناکامی نداشتیم. از میان پرسپولیس، نساجی و سپاهان سه نماینده کشورمان در این رقابت‌ها تنها طلایی‌پوشان اصفهانی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند. شاگردان مورایس با اینکه در نیمه اول هر دو مسابقه مقابل الهلال بازی خوبی ارائه کردند، اما در نیمه دوم مسابقه شکست خوردند. پرسپولیس در بازی رفت مقابل النصر به هیچ وجه با کیفیت اصلی خود شباهتی نداشت و در بازی برگشت سرخپوشان حریف تیم 10 عربستانی نشدند و به تساوی رضایت دادند.

بعد از پایان کار نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان، در میان اعضای جامعه فوتبال تصور می‌شد النصر یا الهلال از منطقه غرب آسیا به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسند. با این وجود العین امارات با هدایت مربی آرژانتینی خود و سبک بازی متفاوت همه چیز را عوض کرد و هر دو تیم عربستانی را ناکام گذاشت. النصر در ضربات پنالتی و الهلال در جریان بازی قربانی جاه‌طلبی هرنان کرسپو و شاگردانش شدند.

العین برای چهارمین مرتبه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا سراغ طلسم و لباس مشکی نرفت. تیمی که در رسانه‌های اماراتی با عنوان زعیم شناخته می‌شود در کنار زیرساخت‌های خوب برای تقویت ترکیب خود، از بازیکنان خارجی کمتر مطرح اما تأثیرگذار استفاده کرد. سوفیان رحیمی مهاجم مراکشی، اریک مدافع چپ برزیلی، کاکو هافبک پاراگوئه‌ای، پالاسیوس هافبک آرژانتینی و پارک مدافع اهل کشور کره از جمله بازیکنان خارجی نماینده امارات بودند. سوفیان و اریک، ستون پیروزی العین مقابل الهلال و النصر بودند. در ترانسفر مارکت ارزش تقریبی تیم العین امارات 34 میلیون یورو ارزیابی شده است، خیلی کمتر از الهلال و النصر که قرار بود این فصل قهرمان آسیا شوند.

به نظر می‌رسد رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا باید درس عبرت مهمی برای نمایندگان ایران باشد تا هیچ تیمی را از پیش برنده  قلمداد نکنند. العین امارات با ارزش 34 میلیون یورویی، الهلال 242 میلیون یورویی و النصر به 144 میلیون یورویی را مغلوب کرد، این یعنی در فوتبال هیچ غیرممکنی وجود ندارد و هیچ تیمی از پیش قهرمان نیست، حتی اگر بهترین‌ها را در اختیار داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد