Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرپرست فرمانداری آبادان سه‌شنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: یگان‌های نظامی مستقر در نوار مرزی اروندرود با اتحاد و اقتدار در بهترین شرایط حافظ امنیت کشور می باشند.

احسان عباس‌پور افزود:این اقتدار و صلابت در نیروهای مرزی و تیپ عملیاتی امام صادق (ع) در میان مردم و مسئولان مشهود و باعث افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با تلاش نیروهای انتظامی و نظامی نوار مرزی اروند در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد.

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر نیز ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر بر حفظ انسجام و اتحاد بین یگان ها در خط مرزی و شهرستان تاکید کرد و افزود: وظیفه همه ما حفظ آمادگی برای برقراری امنیت و اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار پاسدار یدالله کشاورز تصریح کرد: ۱۲ بهمن از روزهای فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور بازگشت ارزشمند معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) پس از ۱۴ سال دوری از وطن است.

وی افزود: ۱۲ بهمن یادآور رشادت‌ها و دلاور مردی‌ فجر آفرینان، شهدا و ملت غیور ایران اسلامی است که با حماسه سازی خود انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندند.

سردار پاسدار کشاورز گفت: امروز در حالی به استقبال دهه فجر انقلاب اسلامی می‌رویم که ۴۳ سال از عمر شجره طیبه و باعظمت انقلاب اسلامی می‌گذرد.

وی بیان داشت: با بالا بردن آمادگی جسمانی و اعتقادات معنوی خود اجازه هیچ گونه خرابکاری را به دشمن نمی‌دهیم و تا آخرین قطره خون در راه نظام و انقلاب ایستادگی می کنیم و اجازه نفوذ به مرزهای شهرستان و کشور را نیروهای مسلح به بیگانگان و قاچاقچیان نخواهند داد.

در این مسابقات ۹۶ نفر شرکت کردند که در مسابقه تیراندازی محمدامین زرین مقام اول شد ،عبدالحمید اردشیری از تیپ عملیاتی امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر مقام دوم را کسب کرد همچنین احمد قنواتی از دریابانی ناجا و محمدعلی برزگر از تیپ عملیاتی امام صادق مشترکا سوم شدند.

در رشته آمادگی جسمانی محمد رضایی از تیپ عملیاتی امام صادق به مقام اول دست یافت و علی رضایی و یوسف احمدی از مرزبانی ناجا به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر حفاظت از مرز اروندرود در آبادان و اروندکنار را برعهده دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اروند رود آبادان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اروند رود آبادان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اروند رود آبادان دهه فجر تیپ عملیاتی امام صادق انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: سلاح اثرگذار نیروهای مسلح، انگیزه‌های دینی و معنوی است و اخلاق‌مداری و تعهد ویژگی مهم این قشر جامعه است.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه قدرت و سلامت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حوزه‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی در منطقه درخشان است.

امام جمعه اراک افزود: خودسازی نیروهای مسلح موجب تداوم ویژگی‌های نظیر اخلاق مداری و صداقت در زمان دشواری‌ها می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: برخی اقشار جامعه مانند نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی باید در شب زنده داری، ایثار و فداکاری پیش قدم دیگر افراد جامعه باشند.

وی با تاکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف دشمنانی نظیر رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مسلح باید نسبت به تمام نقاط ضعف دشمن، محل موشک‌ها، شناسایی نقاط حساس و پایگاه‌ها آگاهی داشته باشد تا در زمان مناسب دشمن را غافلگیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آمادگی نیروهای نظامی و تجهیزات تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه را در گام دوم انقلاب اسلامی ضروری عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی به آمادگی روزافزون نیاز دارد.

وی با اشاره به تأثیر و نقش ارزشمند فداکاری نیروهای مسلح و تلاش آنها برای حفاظت از آرمان‌ها و مرزهای کشور گفت: دولت باید به وضعیت مسکن نیروهای مسلح رسیدگی کند.

کد خبر 6095059

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب