Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نهمین نمایشگاه تخصصی نوروزی مبلمان و ششمین نمایشگاه تخصصی لوستر، لوازم آشپزخانه و دکوراسیون داخلی و همچنین جشنواره پوشاک، کیف و کفش ایران در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه تخصصی نوروزی مبلمان و ششمین نمایشگاه تخصصی لوسـتر، لـوازم آشـپزخانه و دکوراسیون داخلی ایران در سـالن‌های امیرکبیـر، پـروین اعتصـامی، شـهریار و آذربایجـان استانهای آذربایجان شرقی، غربی، تهران، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، فارس، گیلان، قزوین، یـزد، گلستان، کرمانشاه، زنجان، قم و همدان در زمینه‌های انواع لوستر، لوازم خانگی، لوازم کادوئی، میـز ال سی دی، مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، سرویس خواب، کالای خواب، ناهارخوری، دکوراسیون داخلی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.


گفتنی است؛ نمایشگاه‌های فوق از تاریخ ۲۱ بهمن ماه بـا رعایـت کامل پروتکل‌هـای بهداشتی جهت بازدید متخصصین محترم دایر است.

همچنین جشنواره پوشاک، کیف و کفش ایران نیز در سالن سهند از استان‌های آذربایجان شرقی و تهران و در زمینه‌های انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه و کیف و کفش در نمـایشگـاه بین‌المللی تبریز برگـزار خواهد شد.


به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی تبریز، نمایشگاه فوق از تاریخ ۲۱ بهمن ماه سال‌جاری به مدت پنج روز در محـل  نمایشـگاه بـین‌المللی تبریز برگزار شده و همه روزه بـا رعایـت کامـل پروتکل‌هـای بهداشـتی جهـت بازدیـد علاقه‌مندان محترم دایر خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل تبريز بین المللی تبریز دکوراسیون داخلی نمایشگاه تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشورهای عضو اکو هم‌زمان با نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید میعاد صالحی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن کشورهای عضو اکو و نهمین نشست کمیته ریلی شورای هماهنگی حمل‌ونقل ترانزیت اکو، هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته برگزار می‌شود.»

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا یکم خرداد سال جاری با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید توسعه ناوگان ریلی در دستور کار قرار دارد حضور چین و روسیه در دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی

دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی سال گذشته مهرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه برگزار شد و بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدکننده، دانش‌بنیان و فعال حمل‌ونقل ریلی در نمایشگاه سال گذشته شرکت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب