Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فن مارویک سرمربی تیم ملی امارات پس از شکست امارات مقابل ایران در دیدار برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی قطر گفت:

انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم ولی از نتیجه و عملکرد بازیکنان ناامید شدم. بازیکنان در نیمه اول شجاعت نداشتند و کند بودیم. در نیمه دوم هم زمان برد تا به بازی برگردیم و نتوانستیم به نتیجه لازم برسیم و حتی شانس کافی برای گلزنی ایجاد نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باختیم. می توانستیم بهتر باشیم که نشد. نتیجه امیدوار کننده نبود.

فن مارویک درباره شانس امارات برای صعود به مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی تاکید کرد:

الان به بازی بعد فکر نمی کنم. برای این مسابقه هم زمان کافی برای تمرکز نداشتیم. بعضی از بازیکنان هم محروم بودند و نتوانستیم از دو بازیکن استفاده کنیم. شانس ما کم شده است. باید ببینیم در بازی های بعد چه پیش می آید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال امارات تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2022 فن مارویک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در یک بازی مهیج و جذاب مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. نکته قابل توجه تکرار پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در فصل جاری در اراک بود.

مجتبی حسینی و شاگردانش در بازی برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس هم موفق شده بودند این تیم را در اراک با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند و حالا در جام حذفی در شرایطی که دو بار از حریف عقب افتادند در نهایت کار را به پنالتی کشاندندو آنجا پیروز شدند.

هردو شکست پرسپولیس در اراک در فصل جاری با هدایت اوسمار ویرا بوده و جالب اینکه این سرمربی تنها دوبار روی نیمکت سرخ‌پوشان به عنوان سرمربی شکست خورده است!

بی‌شک برای اوسمار سرمربی پرسپولیس طبیعی است که شهر اراک را در ایران چندان دوست نداشته باشد؛ اراک برای او امسال خوش‌یمن نبوده و باخت اخیر نیز که باعث شده سرخ‌پوشان یک جام را از دست بدهند و امید خود را روی قهرمانی در لیگ برتر بگذارند.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه