Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو کارشناس مطرح داوری کشور به بررسی دقیق صحنه‌های مشکوک دیدار امشب تیم ملی ایران و امارات پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان که از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف امارات رفته بود، با تک گل مهدی طارمی به پیروزی رسید تا علیرغم آنکه پیش از این صعود خود را قطعی کرده بود، حالا گام مهم دیگری در راه صدرنشینی برداشته باشد؛ قضاوت این مسابقه را احمد الکاف عمانی عهده‌دار بود که اگر چه شاهد برخوردهای مشکوکی در محوطه هر دو تیم نبودیم اما صادق محرمی را از زمین اخراج کرد تا تیم ملی ۴۰ دقیقه‌ای را با یک یار کمتر برابر اماراتی‌ها صف آرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط نوذر رودنیل و حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

کارت قرمز محرمی

تنها ۴ دقیقه بعد از سوت آغاز بازی در نیمه دوم، صادق محرمی روی یک خطای خشن کارت زرد دوم را دریافت کرد تا با اخراج او، ایران ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

رودنیل: کاملاً درست بود.

سلیمانی: کارتی که در نیمه اول به محرمی داد، صحیح بود. همچنین کارت زرد دوم محرمی که منجر به اخراج این بازیکن شد، درست بود زیرا محرمی هم بی‌احتیاطی کرد و هم مانع از حمله تیم حریف شد.

عملکرد کلی تیم داوری

رودنیل: علیرغم آنکه داور عمانی امروز قضاوت خوبی داشت اما همیشه گفته ام داور عرب‌زبان برای بازی‌های که یک سمت تیم عربی نباید گذاشته شود چرا که به لحاظ روحی و روانی به نفع تیمی است که بازیکنانش زبان داور را متوجه شده و می‌توانند با او صحبت کنند. این موضوعی است که فدراسیون فوتبال باید مانع شود. آفسایدها و خطاهایی که گرفته شد و هر چهار اخطاری که به بازیکنان ایرانی داد، صحیح بود.

سلیمانی: به دلیل اینکه تیم ملی به جام جهانی صعود کرده بود و بازی مهمی برای ایران محسوب نمی‌شد، این دیدار حساسیتی هم نداشت و کار داور در این مسابقه ساده بود.

کد خبر 552860

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال تیم ملی ایران امارات تیم ملی امارات مقدماتی انتخابی جام جهانی مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر 2020 کارشناسی داوری اشتباهات داوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار شب گذشته پرسپولیس و سپاهان دو اخراجی داشت. کاپیتان پرسپولیس و مربی سپاهان. اما مهمترین تصمیم بیژن حیدری اخراج امید عالیشاه به خاطر ضربه ای که به دابو زد بود.

حرکت عالیشاه حتی موجب انتقاد رضا درویش هم شد و مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که کاپیتان تیمش نباید آن حرکت را انجام می داد.

در تصاویر اعتراض عالیشاه به اخراج از سوی دا‌ور را می بینید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود