Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو-بدلیل کمبود مداوم نیمه هادی‌ها و مواد در صنایع مختلف سراسر جهان، بازار قطعات رایانه شخصی وضعیت خوبی ندارد و با قیمت بسیار بالایی عرضه می‌شود. اینتل اخیرا به دنبال ورود به بخش پردازنده‌های گرافیکی می‌باشد.

به گزارش فرارو، این غول تراشه سازی آمریکایی که با CPU‌های محبوب خود شناخته می‌شود، اخیرا اقدام به طراحی کارت‌های گرافیک اخصاصی خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پردازنده‌های گرافیکی آینده بخشی از سری Arc اینتل خواهند بود.

با توجه به اینکه بازار رایانه‌های شخصی از کمبود پردازنده‌های گرافیکی رنج می‌برد، بسیاری منتظر انتشار کارت‌های گرافیک اختصاصی اینتل هستند، به این امید که برخی از محدودیت‌های عرضه را کاهش دهد. اکنون یکی از مدیران اینتل، اعلام کرده تولید پردازنده‌های گرافیکی خود را گشترش خواهد داد.راجا کدوری، معاون ارشد و مدیر کل گروه AXG اینتل، در توییتی اعلام کرد که سازنده این تراشه در حال کار بر روی مشکل بزرگی است که گیمر‌های رایانه شخصی در حال حاضر با آن مواجه هستند. او اظهار داشت که Intel Graphics به دنبال یافتن راهی است که به آن اجازه دهد سالانه میلیون‌ها پردازنده گرافیکی Arc را در اختیار گیمر‌های رایانه شخصی قرار دهد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: اینتل پردازنده گرافیکی پردازنده گیمر گیمر پردازنده های گرافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تغییر دین خود از مسیحیت به اسلام در نشست خبری پس از پیروزی برابر استقلال ملاثانی در اهواز مورد سوال قرار گرفت و در واکنش به آن گفت: می‌دانید که هیچ وقت برای پاسخ دادن به سوال‌های غیرمرتبط مشکلی ندارم. مشکلی ندارم ولی مسئله شخصی من با مسئله حرفه‌ای جداست.

او جملاتش را به این شکل در کنار هم قرار داد و اضافه کرد: چون پرسیدید و کنجکاو هستند، باید بگویم بله. با افتخار مدتی پیش به دین اسلام روی آوردم و یکی از شما هستم. حتی عضوی از خانواده های ایرانی. می‌خواستم آخر فصل درباره این موضوع صحبت کنم، چون مسائل شخصی را در درون خودم نگه می‌دارم. اما چون بیان کردید، بله این حقیقت دارد.

ویدئو: 331140

دیگر خبرها

  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد