Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@08:35:42 GMT

ویژگی‌های سیستم عامل آینده iOS 16 لو رفت!

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۲۰۶۸

ویژگی‌های سیستم عامل آینده iOS 16 لو رفت!

فرارو- طبق روال سال‌های گذشته، اپل کنفرانس WWDC22 را در ژوئن امسال برگزار ‌می‌کند. در این مراسم، این شرکت به طور رسمی از سیستم iOS 16 رونمایی خواهد کرد. 

به گزارش فرارو، یک افشاگر بنام @LeaksApplePro اخیرا یک طراحی از سیستم عاملی را به اشتراک گذاشته که بنظر می‌رسد iOS ۱۶ باشد. طبق تصاویر منتشر شده، ویجت‌های iOS 16 دارای عملکرد‌های بهتری خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیستم عامل iOS 16 دارای اجزای تعاملی با ویژگی‌های بیشتری خواهد بود که اپل آن را InfoShack نامیده است. با این ویژگی‌های جدید، کاربران می‌توانند از طریق دسکتاپ بطور مستقیم به اطلاعات تماس دسترسی داشته باشند، همچنین می‌توانند روشنایی صفحه را تنظیم کنند و حتی چراغ قوه را نیز مستقیما روشن کنند.

همچنین طبق اخبار منتشر شده، ویجت فشرده‌تر "InfoShack" نیز در حال توسعه است و هنوز مشخص نشده است که اپل چه ویجتی را عرضه خواهد کرد. با این حال، مطمئناً iOS 16 عملکرد‌های غنی تری را برای بهبود تجربه کاربران ارائه می‌دهد. گزارش‌های قبلی ادعا می‌کنند که iOS 16 تغییرات عمده‌ای را به همراه خواهد داشت و از برخی مدل‌ها پشتیبانی نخواهد کرد. از این رو، iOS 16 باید با بزرگترین ارتقای سیستم در سال‌های اخیر همراه شود.

دستگاه هایی که از iOS ۱۶ پشتیبانی می‌کنند

iPhonesoft ادعا می‌کند که iOS 16 قصد دارد پشتیبانی از iPhone 6s، iPhone 6s Plus و iPhone SE را متوقف کند. این بدان معناست که آیفون SE 2، آیفون 7 و بالاتر به‌روزرسانی iOS 16 را دریافت خواهند کرد. البته این خبر هنوز رسمی نیست. اپل iOS 16 را در WWDC 2022 معرفی خواهد کرد و در آن زمان لیست دستگاه‌هایی که توسط این سیستم عامل پشتیبانی می‌شوند را نیز اعلام خواهد کرد.IPhonesoft در گذشته هم گزارش‌های درست و هم گزارش‌های نادرست منتشر کرده است و از نظر دقت این گزارش‌ها دارای رتبه بندی‌های متفاوت هستند.

به عنوان مثال، لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده برای iOS 13 و iOS 14 را به درستی گزارش کرده است. با این حال، گزارش‌های آن در مورد آیفون 6s و آیفون SE اصلی که به iOS 15 ارتقا نمی‌یابد اشتباه بود. اگر گزارش iPhonesoft درست باشد، برای دریافت آخرین ویژگی‌ها به حداقل تراشه به عنوان حداقل مشخصات سخت‌افزاری نیاز دارد.

آیفون 6s و آیفون SE اصلی اولین بار به ترتیب در اواخر سال ۲۰۱۵ و اوایل سال ۲۰۱۶ عرضه شدند. این بدان معناست که آن‌ها به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظم را برای بیش از ۶ سال دریافت خواهند کرد. اپل همچنین برنامه‌هایی برای ادامه پشتیبانی از وصله‌های امنیتی حیاتی برای نسخه‌های اصلی فعلی و قبلی iOS توسعه داده است که عمر مدل‌های قدیمی‌تر را نیز بیشتر می‌کند.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیستم عامل اپل آیفون گزارش ها ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل

شرکت اپل شدیدترین کاهش درآمد سه‌ماهه در یک سال را داشته، که بخش بزرگی از آن ناشی از افت فروش آیفون در چین بوده است.

به گزارش نورنیوز، این غول آمریکایی حوزه فناوری گزارش داد که درآمدش در سه‌ماهه منتهی به مارس ۲۰۲۴ مبلغ ۹۰.۸ میلیارد دلار و سودش ۲۳.۶ میلیارد دلار بوده است‌ــ که نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا