Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عابدین خرّم در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید بر اتمام پروژه‌های ریلی استان بویژه راه‌آهن «تبریز-میانه» اظهار کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های ملی است که بعد از ۱۸ سال از میانه به بستان‌آباد رسیده و ادامه آن تا تبریز باید هرچه سریع‌تر تکمیل شده و مشمول مرور زمان نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه جزو مطالبات مردمی است، افزود: بلاتکیف ماندن پروژه‌های ملی در استان غیرقابل قبول است و وزارت راه و شهرسازی باید برای تخصیص اعتبار لازم و اتمام این پروژه‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، خرّم با تأکید بر تکمیل سایر پروژه‌های ریلی استان گفت: پروژه‌های جدید را برای تکمیل محور‌های ریلی استان در سفر آتی ریاست جمهوری پیگیری می‌کنیم.

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزارت راه و شهرسازی نیز در این دیدار گفت: راه‌آهن تبریز- میانه از بدو شروع پروژه، تاریخچه پر فرازو نشیبی داشته؛ ولی در سه سال گذشته توانستیم مسیر میانه تا بستان‌آباد را تکمیل و تا ایستگاه خاوران ادامه دهیم.

عباس خطیبی با بیان اینکه مصمم هستیم این پروژه را تا ایستگاه تبریز برسانیم، افزود: اگر سازمان برنامه و بودجه اعتبارات پروژه را اختصاص دهد ایستگاه خاوران در عرض سه ماه به اتمام می‌رسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر آیت الله صافی گلپایگانی تبریز میانه استاندار آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر آیت الله صافی گلپایگانی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد در حاشیه بازدید اعضای طرح ۸۴۰ واحدی زمین‌های ۲۷ هکتاری پردیسان، (مقابل دانشگاه آزاد اسلامی) با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۹ با مشکلات زیادی مواجه بوده و در ۸ ماه گذشته با دستور مستقیم استاندار پیشرفت قابل توجهی را داشته است افزود: پیشرفت این پروژه تاکنون ۷۰ درصد برآورد شده است و در صورت تامین مالی از وام بانک و واریزی به موقع اعضا، مهر ماه تحویل مالکان خواهد شد. 
وی گفت: تاسیسات بلوک‌های فاز ۱ این پروژه تمام شده و در مرحله کاشی و سرامیک است.
 طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در حال حاضر با ساخت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه تهران
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه آهن تهران
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد