Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در صفحه شخصی خود در توئیتر بار دیگر با تکرار هشدار درباره نمایشگاه اکسپو دبی نوشت: «برای اینکه نمایشگاه اکسپو امنیت داشته باشد، دوباره توصیه خود را تکرار می‌کنیم».

سرتیپ یحیی سریع همچنین از همه شهروندان اماراتی و اتباع خارجی مقیم این کشور خواست از همه امکانی که احتمال هدف قرار گرفتن آنها وجود دارد، دور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که امارات پیشتر از به تعویق افتادن مراسم اکسپو دبی که قرار بود ٣٠ ژانویه برگزار شود خبر داد و علت آن را شرایط اضطراری اعلام کرد.

مسئولان مرتبط با نمایشگاه اکسپو دبی اعلام کردند که مجبور شده‌اند به دلایل فوق العاده جشنی را که قرار بود در تاریخ ۳۰ ژانویه در دبی برگزار شود، لغو کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز پس از دو حمله موفق جنبش انصارالله به ابوظبی و دبی با اشاره به نمایشگاه اکسپو دبی در صفحه توئیتر خود نوشته بود: در برابر ما شاید شکست بخوری.... بهتر است مقصد خود را تغییر دهید.

انصارالله یمن در قالب «عملیات طوفان یمن ۱» و «عملیات طوفان یمن ۲» یمن موفق شد ابوظبی و دبی را با پهپادها و موشک‌های خود هدف قرار دهد. مبارزان یمنی به امارات توصیه کرده‌اند از جنگ یمن خود را کنار بکشد در غیر این صورت باید منتظر حملات بیشتر باشد.

پیش از این نیز یحیی سریع به شرکت‌های خارجی مستقر در امارات توصیه کرده بود سرمایه‌های خود را از امارات خارج کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: یمن امارات نمایشگاه اکسپو دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی خاکسار، با اشاره به حضور همدان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار داشت: در غرفه استان همدان و در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع‌دستی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، بیان کرد: مشخصات کلی طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه‌ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه افزود: این ۱۰ بسته با ارزش ۳۷هزار میلیارد ریال و در قالب انعقاد یک تفاهم نامه ۵ ساله در استان همدان قابل اجرا خواهد شد.

خاکسار در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد مناطق نمونه گردشگری، پردیس گردشگری خورزنه و دهکده گردشگری سلامت، تولید سفال و سرامیک، صنایع‌دستی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و تولید چرم، مبل و منبت و منبت‌کاری از جمله این بسته‌های سرمایه‌گذاری هستند.

دیگر خبرها

  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد
  • پنجمین روز از نمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»