Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@21:52:41 GMT

باقری سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۲۲۰۵

باقری سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری شد

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از ابلاغ حکم بازنشستگی علی مرادی در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ از سوی وزیر ورزش، وزارت ورزش سرپرستی را برای این فدراسیون انتخاب نکرد و در ادامه نیز علی مرادی مدعی شد که هنوز بازنشسته نشده است و می‌تواند زمان باقیمانده از دوره ریاست خود را به اتمام برساند.

در حالی که هنوز وزارت ورزش اظهارنظر رسمی درباره ادعای علی مرادی نداشته است، دبیر فدراسیون وزنه‌برداری از سرپرستی داود باقری نایب رئیس و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به آیین‌نامه، در زمان غیبت رئیس فدراسیون، نایب رئیس تا برگزاری انتخابات عهده‌دار مسئولیت‌ها می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزنه برداری داود باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم

به گزارش قدس آنلاین آتیلا حجازی، سرپرست جدید تیم استقلال با توجه به حضور پرشور هواداران این تیم در تمرین امروز جمعه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هواداران استقلال به دلیل حمایت همه‌جانبه‌شان در طول فصل تشکر می‌کنم و امیدوارم در پایان فصل به انتظاری که آنها از تیم دارند، برسیم.

وی درباره انتخابش به عنوان سرپرست استقلال هم گفت: با توجه به اینکه از قبل صحبت‌هایی مبنی بر آمدن من بود، با من تماس گرفته شد، ایران نبودم و بی‌درنگ دوست داشتم که خدمتی به باشگاه بکنم.

حجازی در واکنش به سوالی درباره تغییر کادر مدیریتی باشگاه در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ، تصریح کرد: نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم، ما نگاه‌مان رو به آینده هست. از تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم، الان ما فقط نیاز به آرامش و تمرکز داریم و در وضعیت حساسی هستیم.

سرپرست استقلال درباره برگزاری بدون تماشاگر بازی با پیکان در هفته آخر در ورزشگاه دستگردی با وجود حضور این تیم کورس قهرمانی، یادآور شد: فوتبال با تماشاگر زیباست، در آخرین بازی حتی اگر میزبان هم نباشیم باید از حداقل حضور تماشاگران بهره‌مند باشیم. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که این اتفاق بیفتد. در این رابطه قرار است جلساتی برگزار شود و برخلاف برخی حرف و حدیث‌ها بازی با پیکان در خارج از تهران و قزوین برگزار نخواهد شد.

وی درباره برطرف شدن مشکلات مالی هم تصریح کرد: در صحبتی که با بازیکنان داشتیم قول دادیم که اتفاقات خوبی در حوزه مالی خواهد افتاد و فقط تمرکزشان به زمین بازی شد و مدیریت تیم مسائل دیگر پیگیری می‌کند.

حجازی که پس از نزدیک به ۱۳ سال دوباره به استقلال برگشته است، درباره تغییراتی که نسبت به قبل در این تیم ایجاد شده، گفت: سال ۹۰ مربی استقلال بودم، با گذشته ۱۳ سال به هر حال فوتبال پیشرفت می‌کند، به تیمی که داعیه قهرمانی در آسیا را دارد، باید بیشتر از این رسیدگی شود و این مسئله با حضور هولدینگ خلیج‌فارس و احمد شهریاری شدنی است.

سرپرست استقلال درباره اضافه شوند یک پسوند به نام استقلال با توجه به اینکه این باشگاه تحت مالکلیت هولدینگ خلیج‌فارس رفته است، تاکید کرد: در شهری که در ترکیه هستم، تیم آدنا اسپور وقتی به عنوان مثال زیر نظر یک شرکت هواپیمایی یا شرکت نفتی می‌رود، یک پسوند گذاشته می‌شود. این مسئله در ایران اما خیلی مرسوم نیست و امیدوارم نام استقلال از قدیم بوده است با همین نام بماند.

وی درباره شرایط کمپ استقلال هم اذعان داشت: نقایصی وجود دارد، در حال انجام کارهای زیربنایی برای کمپ هستیم که فصل آینده تفاوت را احساس خواهید کرد.

حجازی درباره توهین به هوداران زن در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان هم اظهار داشت: جز تاسف برای دیدن آن صحنه چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. باید از نظر اخلاقی باید نسبت به حضور بانوان در استادیوم‌ها حواسمان بیشتر باشد تا بیشتر زمینه حضور زنان در بازی‌ها مهیا شود. البته حضور هم مردان و هم زنان در ورزشگاه‌ها باعث پیشرفت فوتبال ایران می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان