Web Analytics Made Easy - Statcounter

 قتل عام خانوادگی در کرمانشاه رخ داد.  عامل قتل عام خانوادگی دستگیر شد.  علت قتل عام خانوادگی اختلافات ریشه دار و قدیمی بود. در این  قتل عام خانوادگی 3 نفر به قتل رسیدند.عامل  قتل عام خانوادگی به جنایت اعتراف کرد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، 7 بهمن ماه امسال رسیدگی به پرونده قتل عام خانوادگی در کرمانشاه توسط امیرحید محمدی بازپرس ویژه قتل آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند تحقیقات نشان داد، متهم پس از بیهوش کردن 3 عضو سابق خانواده اش با کلت کمری به آنها شلیک کرده و دست به جنایت زده است.

متهم پس از جنایت خونین دستگیر شد و صراحتا به جرم قتل مادرزن ، خواهرزن و همسرش اعتراف کرد.

2 گلوله به هر مقتول

امیرحیدر محمدی بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه در حاشیه بازسازی صحنه قتل در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات آن پرداخت و اظهار کرد: در این پرونده، قاتل با نقشه قبلی و برنامه ریزی که از حدود یک هفته پیش از وقوع جنایت داشته، یک سلاح کلت کمری خریداری می کند.

به گزارش رکنا، وی افزود: از آنجایی که قاتل با خانواده رابطه فامیلی داشته و باتوجه به اینکه از همسر سابق خود که در این حادثه او را به قتل رسانده، یک فرزند مشترک داشته، بنابراین زمینه رفت و آمدش به منزل مقتولین فراهم بوده است.

بازپرس ویژه قتل تصریح کرد:  در شب حادثه (هفتم بهمن) قاتل با حضور در منزل مقتولین با استفاده از آب میوه مسموم، مادر همسر، خواهر همسر و همسر سابق خود را مسموم می کند و منتظر می ماند که بیهوش و یا به خواب عمیق بروند.

وی به حضور فرزند خردسال مشترک قاتل و یکی از مقتولین در هنگام وقوع جنایت اشاره کرد و ادامه داد: قاتل بعد از حصول اطمینان از اینکه به خواب عمیق رفته اند، وارد اتاقی که هر 3 مقتول در آن خوابیده بودند شده و با استفاده از کلت کمری خود به هرکدام از آنها دو گلوله – یکی به ناحیه سر و دیگری به ناحیه سینه – شلیک می کند.

بازداشت عامل قتل عام خانوادگی

محمدی با بیان اینکه قاتل پس از وقوع جنایت از محل حادثه فرار می کند و قصد خروج از کرمانشاه را داشته، عنوان کرد: طی بررسی های اطلاعاتی صورت گرفته از سوی پلیس آگاهی استان مانع از خروج قاتل از استان شدند و در کمتر از چند ساعت در یکی از محلات حاشیه ای در منزل یکی از آشنایان که مخفی شده بود، دستگیر شد.

وی در خصوص انگیزه قاتل از این قتل عام فجیع گفت: متهم طی بازپرسی های صورت گرفته، قاتل انگیزه خود را مسائل خانوادگی و اختلافات ریشه دار و قدیمی را با توجه به داشتن نسبت فامیلی با مقتولین عنوان کرده که حس انتقام را در او بوجود آورده بود.

گفتگو با قاتل بی رحم

قاتل جوان برای بازسازی صحنه قتل در محل جنایت حاضر شد. او با بی رحمی تمام یک مادر و 2 خترش را به قتل رساند.

چگونه دست به جنایت زدی ؟

آبمیوه مسموم به مقتول ها دادم. پس از آنکه خوابیدند و نیمه بی هوش شدند آنها را با کلت کمری به قتل رساندم.

چند قرص به مقتول ها دادی ؟

12 قرص داخل آبمیوه آنها ریختم.

چرا دست به جنایت زدی ؟

3 نفر کشته شدند. دلیلش را نمی شود با یک جمله گفت. اما مادر زنم خیلی اذیتمان می کرد.

پس از جنایت می خواستی به کجا فرار کنی ؟

تهران که ناموفق بودم.

اعتیاد داری  ؟

بله، 8 سال موادمخدر صنعتی مصرف می کردم.

سابقه داری ؟

سابقه ای ندارم اما درگیری ایجاد می کردم.

در کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفتی ؟

نه اتفاقا کودکی خیلی خوبی داشتم.

به مقتول های این حادثه علاقه داشتی ؟

بله، آدم برای علاقه خیلی کار ها انجام می دهد.

درجریان هستی چه مجازاتی در انتظار تو هست ؟

مهم نیست .

سرنوشت بچه ات چه می شود ؟

بچه حضانتش با من بود. مادرش هم برایش مادری نمی کرد.

شغل همسرت ؟ 

خانه دار بود.

مسیری که رفتی درست بود ؟

مسیر دیگری نداشتم.

چه کسی در این حادثه مقصر است ؟

خانواده، خودم، جامعه و اعتیادی که داشتم

اسلحه را از کجا آوردی ؟

اسلحه را به قیمت 8 میلیون تومان خریدم.

بنابراین گزارش با دستور بازپرس ویژه قتل، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.

خبرنگار : مهرداد امینی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل عام خانوادگی اخبار حوادث قتل بی رحمی مرد خانوادگی دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد قیمت دلار دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت دنیا جهانبخت و مهراد جم قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، بیست و هشتم فروردین‌ ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری‌ ری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

 

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

 جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل