Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی عراق در آستانه برکناری از هدایت این تیم قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توقف تیم ملی عراق مقابل لبنان در دور انتخابی جام جهانی 2022 باعث شد عراقی‌ها با 5 امتیاز، در جایگاه پنجم جدول گروه A منطقه آسیا باقی بمانند و در فاصله دو بازی تا پایان این مرحله، چهار امتیاز از رتبه سوم فاصله بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تساوی، انتقادات زیادی از سوی کارشناسان و مربیان فوتبال عراق برانگیخت و حتی فدراسیون فوتبال این کشور هم به آن واکنش نشان داد. این فدراسیون اعلام کرد که فردا (چهارشنبه) نشست فوق‌العاده‌ای برای بررسی نتایج تیم ملی عراق برگزار می‌شود.

عراق در لبنان متوقف شد

علی نوری، روزنامه‌نگار مطرح فوتبال عراق نوشت که فدراسیون فوتبال در جلسه فوق‌العاده خود، زلیکو پتروویچ را از هدایت تیم ملی این کشور برکنار می‌کند و یک گزینه عراقی جایگزین پتروویچ خواهد شد.

عدنان درجال، وزیر ورزش عراق و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در خصوص این جلسه گفت: به جزئیات مختلف درباره عملکرد تیم ملی در دور انتخابی جام جهانی می‌پردازیم و تصمیمات متناسبی می‌گیریم. فدراسیون به دنبال تصحیح مسیر تیم ملی، بازگرداندن اعتماد به نفس و کسب موفقیت برای خوشحالی هواداران خواهد بود. می‌خواهیم تیم را در بهترین شرایط فنی ببینیم و برای فراهم کردن شرایط در راستای بازگشت به جاده پیروزی تعلل نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه