Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درگذشت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در حج و زیارت (بعثه مقام معظم رهبری) و سرپرست حجاج ایرانی، به این شرح است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال ملکوتی فقیه و مرجع بزرگ جهان تشیع، عالم زاهد و وارسته، شیخ الفقهاء و المجتهدین آیت‌الله حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن فقیه روشن‌ضمیر و خیراندیش، عمر شریف خویش را در راه اعتلای اسلام و ترویج معارف اهل بیت (ع) سپری کرد و در مسیر نهضت و انقلاب اسلامی یاور وفادار حضرت امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری (مدظله) بود و در اندیشه آن مرجع جلیل القدر اهتمام به  مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بین‌المللی کاملا ملموس بود.

این فقیه والامقام در علوم حوزوی و فقه اهل بیت (ع) جایگاهی رفیع و در رشد و بالندگی فضلای حوزه‌های علمیه و تأسیس مدارس و مراکز علمی پژوهشی  نقش داشت و در تالیف آثار فراوان از پرچمداران مسیر تبیین و تبلیغ ارزش‌های دین مبین اسلام به شمار می‌رفت.

اینجانب ضایعه ارتحال این مرجع عظیم الشأن را به حضرت ولی‌الله الاعظم (عج)، رهبر فرزانه انقلاب، مراجع عالی‌قدر دامت برکاتهم، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، بیت معزز و مکرم و دوستداران و شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه حضرت احدیت برای روح پاک آن  فقید سعید، علو منزلت و همنشینی با پیامبر (ص) و آل او و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت دارم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بعثه نماینده ولی فقیه در حج درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی آيت الله العظمي صافي گلپايگاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.

پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:

سلام علیکم

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد