Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم ملی فوتبال ایران امروز در چارچوب دیدار‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال امارات رفت و با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست داد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در خصوص بازی ایران و امارات گفت: من به همه بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید و تبریک می‌گویم. در این دیدار به علت بارش باران و کوتاه بودن چمن نگران بودم که بازیکنان صدمه‌ای ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تلاش کردیم که این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود، اما ما به مصوبه وزارت بهداشت احترام گذاشتیم. من به صورت حضوری و تلفنی با وزیر بهداشت در این مورد صحبت کردم و گفتند که یک مصوبه‌ای است که در این مورد صادر شده و باید به این مصوبه احترام گذاشته شود. من جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی هم داشتم که در این جلسه به من گفتند که اگر می‌شود تعدادی تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته باشند و این کار در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است. من بعد از این جلسه هم تماس گرفتم، اما نشد و به این تصمیم گرفته شده احترام گذاشتیم.

به دنبال آن هستیم که تیم ملی فوتبال با رئیس محترم جمهور دیداری را داشته باشند

ما به دنبال آن هستیم که تیم ملی فوتبال با رئیس جمهور مردمی کشورمان دیداری را داشته باشند. آن روزی هم که قرار بود رئیس جمهور از تمرین تیم ملی قبل از دیدار با عراق با بازیکنان دیداری داشته باشند، با شرایطی که ما در مورد شیوه نامه‌های بهداشتی توضیح دادیم، رئیس جمهور برای به هم نخوردن شیوه نامه‌های بهداشتی اردو ترجیح دادن که در یک فرصت مناسب‌تر این دیدار رقم بخورد. من به خود اجازه ورود به مسائل فنی را نمی‌دهم. تیم ملی فوتبال ایران تاکنون تیمی موفق و بدون باخت بوده است.

باید در مورد مشکلات تیم ملی کشتی مطالعات و پیگیری‌های لازم را انجام دهیم

 من در مورد تیم ملی کشتی و خبری که امروز در مورد ویزا‌ها منتشر شد، اطلاعی ندارم و باید در مورد آن مطالعات لازم را انجام دهم و بعد از پیگیری‌های لازم را انجام دهم. اتفاقاً می‌خواستم با دبیر صحبت کنم بپرسم و ببینم موضوع چیست. آیا می‌شود کمک و هم‌فکری کرد و نظر او را لحاظ کرد. در هر صورت او رئیس فدراسیون کشتی است. خودش هم سینه سوخته این کار است. قهرمان المپیک و جهان است. حتماً دیدگاه و نظر تخصصی او برای ما ارزشمند است.

قیمت‌گذاری و نماد ۲ باشگاه سرخابی هفته دیگر انجام می‌شود

امروز ۲ گزارش حسابرسی داشتیم. بیشترین نکاتی که امروز مطرح شد و همچنین بند گزارش حسابرسی، متأسفانه مربوط به سال‌های گذشته است. ۲ مجمع خوب داشتیم گزارشی که قرائت و تصویب شد نه تنها مانع برگزاری مراحل بعدی ما برای خصوصی‌سازی نیست، بلکه یک خبر خوب هم امروز منتشر شد. هفته دیگر نماد پرسپولیس و استقلال طبق اعلام نماینده سازمان خصوصی‌سازی بالا می‌رود و قیمت‌گذاری‌ها هفته آینده انجام می‌شود. بعد از آن، یک هفته تا ۱۰ روز برای مراحل واگذاری می‌رود این اتفاق خیلی خوبی است. می‌خواهم به این تیم خوب، اعضای مجمع، وزارت خانه‌ها و همکاران ما در دو باشگاه، خسته نباشید بگویم. دیروز که گفتم منتظر اخبار خوب باشید بخشی از آن این بود که منتظر بودم مجمع تمام شود، بخش بعدی قیمت‌گذاری و نماد دو باشگاه است که هفته دیگر انجام می‌شود، بخش بعدی هم ان‌شاالله این است که حدود ۱۰ روز بعد از آن هم جشن بگیریم، واگذاری شروع می‌شود. من خبر‌ها را زودتر لو دادم و باید روی کیفیت آن کار کنیم.

بیشتر بخوانید

سجادی: ناراحتی دبیر به خاطر مشکلات مالی فدراسیون کشتی بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال انجام می شود داشته باشند قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)

(تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)

دیگر خبرها

  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • بارش شدید باران و تگرگ در بندرخمیر
  • بارش باران بهاری در گناباد
  • (تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد