Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سه شنبه شب و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، نمایشگاه هنرهای تجسمی «آوای رنگ» در نگارخانه مجتمع فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه دایر شد.

در این نمایشگاه هنرمندانی چون حدیث طاهری، محمد جواد هاشمی ستایش بسارده، امیر عباس عبدالملکی، یونس مرادی، ثنا کرمی و روژیار نامداری آثار خود را به نمایش گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدیث طاهری مربی این گروه هنری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای اولین بار است که در قروه این نمایشگاه گروهی را برگزار می‌کنیم و امیدواریم این رویدادهای هنری در ایام مختلف سال تکرار شود.

وی افزود: در این نمایشگاه هنرمندان ۱۲ تا ۱۵ سال آثار خود را به نمایش گذاشتند و علاقه مندان می‌توانند تا ۲۲ بهمن ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از آثار دیدن کنند.

این هنرمند قروه ای اظهار کرد: هدف ما از برپایی این نمایشگاه نشان دادن استعداد و نبوغ بچه‌ها در این سن کم بوده و امیدواریم دید عموم مردم را نسبت به هنر و کار کودک و نوجوان تغییر دهیم.

وی افزود: در این نمایشگاه آثاری در قالب تکنیک‌های سیاه قلم، تکسچر، ورق طلا و تهذیب به صورت مدرن و سنتی به نمایش گذاشته شده است.

طاهری خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولین به هنر و کار بچه‌ها توجه ویژه ای داشته باشند و حمایت‌های معنوی و مالی جهت پیشرفت این گونه نمایشگاه‌ها داشته باشند.

کد خبر 5414838

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه دهه فجر نمایشگاه نقاشی دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه عکس استانها خراسان رضوی تعطیلی مدارس زنگ انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه قیلچ، پنجاه و هفتمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش فیلم مستند «قلیچ» به کارگردانی مصطفی پوریا نوری و تهیه‌کنندگی احسان اطمینان اختصاص دارد.

این برنامه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور محمد بزرگ نویسنده و منتقد سینما، احسان اطمینان تهیه‌کننده مستند و پوریا نوری کارگردان اثر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6098523 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان