Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، حسین فیصل عضو تیار الحکمه عراق روز سه شنبه اعلام کرد که برخی از تروریست‌های فراری از زندان سوریه وارد استان الانبار در غرب عراق شدند.

فیصل تاکید کرد: گروه‌های تروریستی با انجام عملیات‌های تروریستی و حمله به برخی مناطق عراق سعی در سو استفاده از شرایط سیاسی و خلاءهای امنیتی برای اهداف جنایتکارانه خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخشی از تروریست‌های فراری از زندان حسکه در سوریه وارد استان الانبار شدند تاکید کرد: تروریست‌ها یک نگرانی واقعی برای عراق و تهدیدی برای وضعیت امنیتی در جهت بر هم زدن امور کشور هستند.

وی تاکید کرد که نیروهای حشد شعبی و تمامی نیروهای امنیتی حاضر در مناطق مرزی بین عراق و سوریه تمام تلاش خود را برای تعقیب تروریست‌ها و ممانعت از ورود آنها به داخل کشور برای اهداف جنایتکارانه را انجام می‌دهند.

شورش در زندان الصناعه در الحسکه که محل نگهداری هزاران داعشی است و تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) مورد حمایت نیروهای اشغالگر آمریکایی قرار دارد، اخیراً شروع شد. تروریست‌های داعش به دنبال آزاد کردن عناصر خود بودند.

مصعب الحلبی نماینده پارلمان سوریه اعلام کرد که اطلاعات آمریکا در حمله تروریست‌های داعش به زندان الصناعه در شهر حس که در شمال شرقی سوریه دست داشت. این نماینده پارلمان سوریه در اظهاراتی اعلام کرد: حمله به این زندان که اعضای گروه تروریستی داعش در آن مستقر هستند با برنامه ریزی و سازماندهی سازمان اطلاعات آمریکا صورت گرفت.

وی تاکید کرد که آمریکا سعی دارد با فعال نشان دادن تروریست‌های داعش و ملتهب نشان دادن اوضاع، حضور نظامیان خود در منطقه را توجیه کند.

کد خبر 5414824

منبع: مهر

کلیدواژه: پارلمان سوریه ایالات متحده امریکا استان الانبار داعش سوریه عراق عراق ایالات متحده امریکا روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی مسکو ایران ناتو امارات متحده عربی سوریه جو بایدن جنگ 2015 یمن فلسطین انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه

وزیر دفاع ایران در دیدار دبیرکل وزارت دفاع هند با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیتهای متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه