Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، با روشن شدن چراغ قرمز کرونایی در استان مازندران شاهد جولان ویروس کرونا در استان هستیم که موضوع، نگرانی کم‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

در دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۳۱ بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طی این مدت تعداد ۱۱۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۴۶۷ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۸۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۱۲۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار جدید بستری و ۲۲ بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۲۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۵۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۵۹۵ نفر رسید که از این تعداد ۹۷ نفر بدحال هستند.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۵ تن رسیده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: بستری شدگان کرونایی موارد ابتلای جدید فوتی کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد منجر به مرگ کودک هفت ساله در قائمشهر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمان / مرگ کودک ۹ ساله در بازی با کلت کمری قتل هولناک پسربچه ۷ ساله در شکنجه‌ گاه نامادری

دیگر خبرها

  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • حس خوب حمایت
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟