Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر و نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد با بیان اینکه مذاکرات در وین به سمت جلو حرکت می‌کند، اعلام کرد که اطمینان داریم توافق با ایران قابل دستیابی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، واسیلی نبنزیا که کشورش از امروز سه شنبه به وقت محلی (اول فوریه ۲۰۲۲) ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل را برای یک ماه بر عهده دارد، افزود: ما علاقه‌مند به بازگشت به برجام و اجرای کامل تعهدات از سوی اعضا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سفیر روسیه در سازمان ملل به مناسبت آغاز ریاست دوره‌ای کشورش بر شورای امنیت به خبرنگاران گفت که مذاکرات در وین به سمت جلو حرکت می‌کند و تقریبا اطمینان داریم که توافق قابل دستیابی است.

روسیه به عنوان عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل، از امروز سه شنبه به وقت محلی (اول فوریه ۲۰۲۲) ریاست دوره‌ای این شورا را به مدت یک ماه بر عهده گرفت و قرار است در ماه مارس، امارات متحده عربی ریاست دوره‌ای شورای امنیت را بر عهده گیرد.

پیش از این، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین، با اشاره به تجربه منفی ایران در نتیجه سیاست فشار حداکثری آمریکا تصریح کرد که کشور‌های مشارکت کننده در گفتگو‌ها تلاش می‌کنند تا درباره تضمین آینده اجرای برجام اطمینان حاصل کنند.

مذاکره کننده ارشد روسیه به ایرنا گفت: ما کاملا دشواری‌ها و تجربه منفی ایران را در نتیجه سیاست فشار حداکثری آمریکا درک می‌کنیم و طبیعتا در جریان مذاکرات این مساله را در ذهن داریم که درباره تضمین بهبود شرایط اطمینان حاصل کنیم.

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا نیز روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد که مذاکرات وین وارد مرحله نهایی می‌شود و همه طرف‌ها باید تصمیمات سیاسی سختی بگیرند.

این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، به خبرنگاران رسانه‌های بین المللی گفت که دور آخر مذاکرات در وین، فشرده‌ترین مذاکراتی بود که تا به امروز داشتیم. در کاهش اختلاف‌ها و محدود کردن آن‌ها به اولویت‌های کلیدی همه طرف‌ها پیشرفت داشتیم. به همین دلیل اکنون زمان تصمیم گیری‌های سیاسی است.

وی در تداوم سیاست‌های واشنگتن برای فشار بر ایران در میز مذاکرات با بیان اینکه ما در مرحله نهایی هستیم، مدعی شد با توجه به سرعت پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، ما فقط چند هفته برای رسیدن به توافق فرصت داریم.

دور هشتم مذاکرات رفع تحریم‌ها که از ۶ دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شده بود، پس از نزدیک به ۳۰ روز رایزنی‌های فشرده دیپلماتیک وارد یک دوره تنفس کوتاه تصمیم‌گیری سیاسی شده است که بعد از چند روز ادامه خواهد یافت. اکنون گفتگو‌ها وارد مرحله‌ای شده است که آمریکا باید درخصوص پذیرش خواسته‌های برحق ایران تصمیم گیری کند.

جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد؛ هرچقدر طرف مقابل آمادگی جدی‌تری برای لغو تحریم‌ها داشته باشد و اراده جدی تری برای پذیرش ساز وکار‌های مد نظر ایران در لغو تحریم‌ها داشته باشد، زمان دستیابی به توافق نهایی کوتاه‌تر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفیر روسیه توافق هسته ای ریاست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر فوری: "کِی و چی" سفیر رسمی "کوینکس" شد

سرانجام مذاکرات دوجانبه "کی و چی" و "کوینکس" ساعاتی پیش به پایان رسید و "کی و چی" سفیر رسمی این صرافی بین المللی در میان فارسی زبانان سراسر جهان شد و توافقات زیر به عمل آمد:

یکی از امتیازاتی که "کی و چی" در این توافق برای فارسی زبانان از "کوینکس" گرفته این است که از این به بعد، 10درصد از کارمزد هر تراکنش، به عنوان "پاداش" به حساب شان واریز می شود. تا پیش از این، چنین پاداشی وجود نداشت.

همچنین کوینکس متعهد شده است در صورت رسیدن اعضای جدید فارسی زبان به تعداد مشخصی در بازه های زمانی، جوایز دلاری ویژه فارسی زبانان اختصاص دهد.

در یکی بندهای این توافق آمده است که برای مشخص شدن این اعضا و بهره مندی شان از 10 درصد پاداش دائمی، نام keyochi به عنوان سفیر رسمی در فرم ثبت نام به عنوان کد رفرال یا دعوت، قید شود. (با حروف کوچک و بدون@)

گروه تخصصی"کی و چی" نیز ملزم به آموزش افراد و نیز پشتیبانی و راهنمایی آنها شده است.

 با زدن روی این لینک عضو نسخه فارسی کوینکس شوید و اگر با نحوه عضویت و روش خرید و فروش ارزهای دیجیتال آشنایی ندارید با عضویت در کانال تلگرامی جدیدالتاسیس "کی و چی" در جریان دوره های رایگان و آنلاین آموزشی قرار بگیرید:  @keyochi

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راهی متفاوت طی کن (+فیلم)

دیگر خبرها

  • خبر فوری: "کِی و چی" سفیر رسمی "کوینکس" شد
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • اکسیوس: بایدن شخصا در مذاکرات آتش‌بس غزه حضور داشته است
  • رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم