Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونی فن ده بیک حضور فرانک لمپارد را یکی از مهم ترین دلایلش برای انتقال به اورتون اعلام کرد

فن ده بیک پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام در انتقالی قرضی به اورتون پیوست.

طرفداری | دونی فن ده بیک در آخرین ساعات پنجره زمستانی به صورت قرضی و تا پایان فصل از منچستریونایتد راهی اورتون شد. این در حالی بود که فن ده بیک از تیم های دیگر هم پیشنهاداتی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش فابریتزیو رومانو، خرید جدید تافی ها در مصاحبه ای راجع به دلایلش برای انتخاب اورتون گفت که یکی از آن ها، حضور فرانک لمپارد روی نیمکت تیم بود:

در مسیر انتقال به اورتون، مکالمه ای که با فرانک لمپارد داشتم نقش مهمی در انتخابم داشت. صحبت های بسیار مثبتی داشتیم. او به من گفت که می توانیم در کنار یک دیگر کارهای بزرگی را انجام بدهیم. من و لمپارد ایده های فوتبالی مشابه به هم داریم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس گل زیبای ایتو به عربستان (ژاپن 2-0 عربستان) تغییر چهره پژمان جمشیدی در جشنواره فجر + عکس رسمی؛ ژائو کانسلو تا 2027 با منچسترسیتی تمدید کرد حضور اوبامیانگ در تمرینات بارسلونا با وجود عدم اعلام رسمی انتقال او / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فن ده بیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت. ندا نویدی‌نسب، هوادار بانوی پرسپولیسی که در حال انجام شیمی‌درمانی و مبارزه با سرطان است به همراه همسر و دو فرزندش در ورزشگاه کاظمی حاضر شد.

او پیش از شروع تمرین، صحبت گرمی با اوسمار ویرا سرمربی تیم و سایر بازیکنان داشت. اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

بازی پرسپولیس و سپاهان اتفاقات عجیب و غریب و زننده زیاد داشت اما حضور این هوادار پرسپولیس در ورزشگاه و صحبت‌هایش از زیبایی‌های سکوهای آزادی بود که حالا از نزدیک هم با اعضای تیم دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد