Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ انقلاب اسلامی بزرگ ترین دستاورد مردمی مسلمانان جهان در سده‌های اخیر است که با رشادت و مبارزه هزاران مرد و زن و قهرمان به پیروزی رسید و اینک در آستانه ۴۳ سالگی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد٬ حماسه انقلاب اسلامی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در سال‌های پیروزی انقلاب٬ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه انقلاب اسلامی ایران نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

انقاب ایران در تاریخ با عنوان روز «بزرگترین حرکت مردمی مسلمانان» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد. در این برهه تاریخی٬ حساس و ماندگار ملت ایران اسلامی، حماسه ای بی نظیر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید ساخت.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه: امنیت و پیشرفت کشورمان به برکت انقلاب استدستاو‌ردهای انقلاب در 43 سالگی| "فقر" میراث رژیم پهلوی برای مردم‌/ گام‌های بلند انقلاب برای توسعه صنعتی در استان مرکزی + فیلمدستاو‌ردهای انقلاب در 43 سالگی| نمود عینی عدالت و توسعه انقلاب در استان فارس/ شاخص های توسعه از "صفر" به "100" رسید + فیلم

این رویداد با عظمت پس از 43 سال هم‌چنان سبز و امیدوار علی رغم همه سختی ها به راه پر برکت خود ادامه می دهد. دانش آموزان استان خراسان شمالی در جشن 43 سالگی انقلاب به یاد روزهای سبز سال 57 مردم را به امیدواری و نشاط انقلاب دعوت می‌کنند.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی

 استاندار کردستان شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور در سنندج اظهار کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردو‌های راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب بودیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف همکاری و حمایت لازم را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی ندارد درحالی که تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها هزینه زیادی ندارد که برخی دستگاه‌ها کم‌کاری می‌کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از تحریم اقتصادی، همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند، افزود: آنها می خواهند با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و هوشیار بود.

وی انجام عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: با این اقدام، نظم جهانی تغییر کرد و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند