Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@09:27:02 GMT

با گران‌ ترین خودرو‌های جهان در سال ۲۰۲۲ آشنا شوید + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۳۰۱۷

‍‍‍‍‍‍

۱۰) Bugatti Chiron Super Sport +۳۰۰ - چهار میلیون دلار ۹) لامبورگینی وننو رودستر – ۴.۵ میلیون دلار ۸) کونیگزگ سی‌سی‌ایکس – ۴.۸ میلیون دلار ۷) پاگانی هوایرا ایمولا - ۵.۴ میلیون دلار ۶) بوگاتی دیوو - ۵.۸ میلیون دلار ۵) مرسدس بنز مایباخ اکسلرو – ۸ میلیون دلار ۴) بوگاتی چنتو دیه‌چی - ۹ میلیون دلار ۳) رولز رویس سوئیپ‌تیل - ۱۳ میلیون دلار ۲) پاگانی زوندا – ۱۷ میلیون دلار ۱) Bugatti La Voiture Noire  - نوزده میلیون دلار

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  گران‌ترین خودرو‌های جهان چیزی فراتر از یک وسیله حمل و نقل هستند و کسانی که کلکسیون خودرو دارند، حاضرند مبالغ نجومی را برای این خودرو‌ها خرج کنند، زیرا از نظر آن‌ها این خودرو‌ها آثار هنری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش legit، فهرست گران‌ترین خودرو‌های جهان پر از مدل‌هایی است که نسخه‌های محدودی دارند. این خودرو‌ها بیشتر از آنکه در جاده‌ها باشند، در نمایشگاه ها نگه داشته می‌شوند. یکی دیگر از دلایلی که این خودرو‌ها در نمایشگاه‌ها وجود دارند ظاهر لوکس آن‌ها است زیرا افراد زیادی با دیدن آن‌ها شگفت زده می شوند.

برخی از خودرو‌های جهان به دلیل برند، فاصله گرفتن از استاندارد‌های معمول، طراحی و کیفیت ساخت بسیار گران هستند. در ادامه فهرستی از این خودرو‌ها را مشاهده می‌کنید.

۱۰) Bugatti Chiron Super Sport +۳۰۰ - چهار میلیون دلار

بوگاتی شیرون +Super Sport ۳۰۰ دهمین خودروی گران قیمت جهان است. بوگاتی اولین خودروسازی بود که اتومبیلش در پیستی در آلمان از سرعت ۳۰۰ مایل در ساعت عبور کرد. خودرویی که به سرعت ۳۰۴ مایل در ساعت رسید، نسخه ارتقا یافته بوگاتی شیرون بود. به همین خاطر بوگاتی تصمیم گرفت تعداد محدودی از این خودروی ارتقا یافته را تولید کند. بوگاتی شیرون سوپر اسپورت ۳۰۰+ یک موتور ۸ لیتری W۱۶ با قدرت ۱۵۷۸ اسب بخار را در خود جای داده است. تولید این خودرو تنها به ۳۰ نسخه محدود شد که ارزش هرکدام حدود ۴ میلیون دلار بود.

۹) لامبورگینی وننو رودستر – ۴.۵ میلیون دلار

لامبورگینی در بازار خودرو‌های سوپر اسپورت بسیار پر طرفدار است. خودروی «وننو رودستر» نیز که عملکرد و کیفیت طراحی خاصی دارد، از این قاعده مستثنی نیست. این خودرو در عرض ۲.۹ ثانیه از سرعت صفر به ۶۰ مایل در ساعت می‌رسد. از اتومبیل Veneno که در زبان اسپانیایی به معنای «سم» است برای اولین بار تنها سه دستگاه تولید شد. یکی از این سه دستگاه به قیمت ۱۱ میلیون دلار و بیش از دو برابر قیمت اصلی به فروش رسید. از آن زمان شش خودروی دیگر هم ساخته و فروخته شده اند.

۸) کونیگزگ سی‌سی‌ایکس – ۴.۸ میلیون دلار

مانند پاگانی و بسیاری از دیگر از خودروساز ها، کونیگزگ هم مدتی است که به دنبال رکورد سریع‌ترین خودرو رفته است. یکی از بهترین خودرو‌های این شرکت CCXR Trevita نام دارد. فرآیند ساخت این خودرو به قدری دشوار است که شرکت کونیگزگ تنها دو دستگاه از این اتومبیل را تولید کرد. CCXR Trevita یکی از کمیاب‌ترین خودرو‌های این لیست محسوب می‌شود و برای مدتی گران‌ترین خودروی جهان بود.

۷) پاگانی هوایرا ایمولا - ۵.۴ میلیون دلار

پاگانی هوایرا ایمولا هفتمین خودروی گران قیمت در سال ۲۰۲۲ است. این خودرو در سال ۲۰۱۹ با تولید محدود تنها پنج خودرو معرفی شد. استفاده از یک موتور توسعه یافته باعث شد که خودروی ایمولا از خودروی هوایرا بی سی این شرکت قدرتمندتر شود. پاگانی هوایرا ایمولا، ر زمان عرضه حدود ۵.۴ میلیون دلار ارزش داشت.

۶) بوگاتی دیوو - ۵.۸ میلیون دلار

بوگاتی دیوو یک خودروی اسپرت موتور وسط است که توسط شرکت بوگاتی تولید می‌شود. نام این خودرو از یک راننده اتومبیل رانی فرانسوی به نام آلبرت دیوو، گرفته شد. به گفته بوگاتی، «دیوو» چابک‌ترین و پویاترین خودرویی است که این شرکت تا به حال ساخته است. ساخت این خودرو به ۴۰ دستگاه محدود شده بود و قبل از عرضه عمومی به مالکان بوگاتی شیرون پیش فروش آن آغاز شده بود. تمام خودرو‌های بوگاتی دیوو در اولین روز عرضه به قیمت ۵.۸ میلیون دلار به فروش رسیدند.

۵) مرسدس بنز مایباخ اکسلرو – ۸ میلیون دلار

مرسدس بنز مایباخ اکسلرو یکی دیگر از گزینه‌ها در فهرست گران قیمت‌ترین خودرو‌های جهان است. این خودرو که توسط چندین سلبریتی خریداری شده، قیمتی ۸ میلیون دلاری دارد. مایباخ اکسلرو یک خودروی اسپرت چهار نفره با موتور V۱۲ توئین توربو و ظاهری عجیب است و حداکثر سرعت آن ۲۱۳ مایل براورد می‌شود.

۴) بوگاتی چنتو دیه‌چی - ۹ میلیون دلار

واضح است که روی مدل بوگاتی سنتودیسی زمان زیادی صرف شده است این خودرو به مناسبت ۱۱۰ سالگی بوگاتی ئی‌بی۱۱۰، عرضه شد. بوگاتی چنتو دیه‌چی ۲۰ کیلوگرم وزن کمتری نسبت به بوگاتی شیرون دارد و با ارزش ۹ میلیون دلاری چهارمین خودروی گران قیمت جهان محسوب می‌شود.

۳) رولز رویس سوئیپ‌تیل - ۱۳ میلیون دلار

رولز رویس سوئیپ‌تیل با موتور ۶.۷۵ لیتری V۱۲ دارای قدرت ۴۵۳ اسب بخار است. این خودرو به درخواست یک مشتری ناشناس و به صورت دستی ساخته شده است. سوئیپ‌تیل در زمان عرضه گران‌ترین خودروی جهان بود. این خودرو اگرچه دیگر عنوان گرانترین خودروی جهان را یدک نمی‌کشد، اما همچنان منحصر به فرد‌ترین خودرو در جهان محسوب می‌شود، زیرا از این خودرو تنها یک مورد ساخته شده است.

۲) پاگانی زوندا – ۱۷ میلیون دلار

پاگانی زوندا HP Barchetta، یکی از منحصر به فرد اتومبیل‌های شرکت ایتالیایی پاگانی است. این خودرو دومین وسیله نقلیه گران قیمت جهان در سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. Pagani Zonda HP Barchetta دارای ویژگی‌های باورنکردنی است. جلوپنجره به طور غیرمعمول کوچکتری دارد و چرخ‌های عقب آن تا حدی با فیبر کربن پوشانده شده است. همچنین بدون سقف است. پاگانی زوندا HP Barchetta قدرتمندترین مدل زوندا است که تاکنون تولید شده است. حداکثر سرعت آن ۲۲۱ مایل در ساعت، حداکثر ۷۸۹ اسب بخار است و ۱۷ میلیون دلار ارزش دارد.

۱) Bugatti La Voiture Noire  - نوزده میلیون دلار

فردیناند پیئش، مالک گروه فولکس واگن تنها مالک بوگاتی La Voiture Noire است که با ارزش ۱۹ میلیون دلاری گران‌ترین اتومبیل جهان است. زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۸ لیتری W۱۶ قرار دارد که ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت ایجاد می‌کند و می‌تواند سرعت خودرو را به ۴۵۰ کیلومتر در ساعت برساند. Voiture Noire تمام مشکی است و بدنه و شاسی آن از فیبر کربن ساخته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد فولکس واگن لامبورگینی مرسدس بنز بوگاتی خودرو گران قیمت رولز رویس گران ترین خودرو بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط گران‌ترین خودروهای‌شاسی‌بلند جهان کدامند؟ گران قیمت‌ترین خودروهای جهان قدرتمندترین خودرو جاده‌ای معرفی شد +تصاویر پیشروترین خودروهای ۲۰۱۷ +تصاویر برند لامبورگینی به فروش می‌رسد بزرگترین رقبای خودروساز جهان را بشناسیم! ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها با گران‌ ترین خودرو‌های جهان در سال ۲۰۲۲ آشنا شوید + عکس کلاهبرداری ۱۳میلیاردی از اساتید دانشگاه! طراوت گل‌فروشی‌های پاسداران در تهرانِ بارانی + شهر گوشی اس ۲۲اولترا سامسونگ کی معرفی می شود؟ خون ریزی داخلی چه علایمی دارد؟ تزریق دوز سوم از ابتلا به سویه های جدید پیشگیری می کند اومیکرون، تهدیدی برای کودکان اومیکرون، تهدیدی برای کودکان جشن ۵۰ سالگی پورشه دیزاین تصاویری از جدیدترین مدل تویوتا واکنش پرسپولیس به رای کمیته استیناف در مورد بازیکن گل گهر نبود تماشاگران را به پای ضعف وزارت ورزش بگذارید هشدار سازمان جهانی بهداشت در مورد حجم عظیم زباله‌ های کرونایی واکنش قلعه‌ نویی به حکم کمیته استیناف آثار برتر جایزه ادبی جلال معرفی شدند ستاره جوان منچستر یونایتد همچنان در بازداشت پلیس از نتیجه مقابل ایران ناامید شدم آخرین پیش‌بینی آب و هوای کشور کشورهایی که هدف حملات سایبری قرار گرفته اند نبرد سخت باد و خلبان! + فیلم توصیه اژه ای به نحوه نقل و انتقال زندانیان کیوان صمیمی از زندان آزاد شد گوشت قرمز کیلویی ۲۲۰ هزار تومان شد (جدول) حمله هکری به تلوبیون لایحه رتبه‌ بندی معلمان به زودی به مجلس تقدیم می‌ شود گاز رایگان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد تا ۱۵روز دیگر لوکس‌ترین موتورسیکلت های بازار چند؟ (جدول) دستور رییسی برای بررسی انتصابات پرحاشیه وزارت کار ناتو امنیت یک نفر را به هزینه دیگران تقویت می‌کند حکم کارمند ۵.۴میلیون است اما ۱۴.۵ میلیون می گیرد! اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ ها سراسری نیست تلگرام اولین آپدیت خود را در سال جدید را عرضه کرد تشخیص سکته؛ یک‌سال زودتر کاهش سود وام مسکن جوانان در سال آینده سبد معیشت کارگران چه زمانی مشخص می شود؟ کرمان موتور با دست پر در نمایشگاه کرمان گران قیمت ترین تلویزیون بازار چند؟ (جدول) بنگاه‌ های مسکن شلوغ‌ تر از همیشه! / ماجرا چیست؟ سه هفته آینده اوج پیک ششم کرونا خواهد بود سفر ارزان قیمت به کیش چند؟ + جدول همه بازی ها برای ما اهمیت دارند خرید ۵۰ بویینگ از آمریکا توسط قطر بازی ایران و امارات به روایت آمار دامنه نوسان سه برابر می شود؟ + سند از مهاجمانم راضی هستم مالک گروه کروز تمام اتهامات دادگاه را رد کرد پرطرفدارترین اتو بخار فیلیپس چند؟ (جدول) اماکن ورزشی تهران تعطیل شد دالان باریک توسعه اقتصادی ایران / نسخه نجات یک اقتصاددان برجسته DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولکس واگن لامبورگینی مرسدس بنز بوگاتی خودرو گران قیمت رولز رویس گران ترین خودرو ترین خودرو های جهان گران ترین خودرو ۸ میلیون دلار ۹ میلیون دلار ۴ میلیون دلار بوگاتی شیرون پاگانی زوندا مایل در ساعت خودرو ها محسوب می شود ترین خودروی بوگاتی دیوو سال ۲۰۲۲ رولز رویس مرسدس بنز گران قیمت اسب بخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت

ایتنا - اتریوم پیش از انتشار صندوق قابل معامله در بورس هنگ‌کنگ، به میزان سه درصد کاهش یافت و بیت‌کوین نیز در همان زمان افت کرد.
ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.
تحلیلگران بازار انتظار دارند ۲۵ میلیارد دلار به صندوق‌های بیت‌کوین نقدی هنگ‌کنگ وارد شود.

به نقل از مارکت، بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۰۶ میلیارد دلار است که ۱۷.۸۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۷۳ میلیارد دلار است که  ۸.۶۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۱.۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و ۳۹۹.۱۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۳ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۷۲.۴۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۲ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۶۰۱.۵۰  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۰۴ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۳۵.۶۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۰۵ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۱۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۶۵ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۲۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۴ درصد کاهش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۶۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۳.۰۳ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۵۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۰.۹۹ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت