Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه اهل سنت شهرستان ایرانشهر گفت: ضرورت دارد خیانت‌ها و جنایات این رژیم منحوس برای نسل جدید تبیین شود تا بیش از پیش قدر انقلاب را بدانند و پاسدار ارزش‌های آن باشند. - اخبار استانها -

مولوی عبدالصمد کریم‌زایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایرانشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رژیم پهلوی به معنای واقعی سرسپرده غرب بود که این موضوع خیانتی بزرگ در حق ملت ایران محسوب می‌شد و در این راستا ضرورت دارد خیانت‌ها و جنایات این رژیم منحوس برای نسل جدید تبیین شود تا بیش از پیش قدر انقلاب را بدانند و پاسدار ارزش‌های آن باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت شهرستان ایرانشهر گفت: ملت ایران چهل و سه سال پیش به دنیا نشان داد با استقامت مقابل زیاده‌‌خواهی دشمنان می‌توان به استقلال و آزادی دست یافت به عبارتی دهه مبارک فجر سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی این ملت است.

640 پروژه عمرانی در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود11000 دانش‌آموز سیستان و بلوچستان از فضای آموزشی جدید بهره‌مند می‌شوندکام 22 هزار سیستان و بلوچستانی با افتتاح 20 پروژه آبی شیرین می‌شود

وی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب و اسلام در طول 43 سال اخیر همواره تلاش داشته‌اند دستاوردهای انقلاب را کمرنگ جلوه دهند، ادامه داد: خوشبختانه با وجود بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران، دسیسه‌ها دشمنان در راستای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت راه به جایی نبرده است.

مولوی کریم‌زایی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای همه ملت‌های آزادی‌خواه به دنیا نشان داد راه استقلال ایستادگی تمام قد مقابل استکبار و قدرت‌های ظالم است و نصرت الهی همواره با مبارزان علیه ظلم و طاغوت خواهد بود.

انتهای پیام/393/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است