Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@18:21:46 GMT

قتل مرد جوان در شهرک غرب با انگیزه نامعلوم

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۳۱۹۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری، ساعت 7صبح دیروز (سه‌شنبه) به مأموران کلانتری 134شهرک غرب خبر رسید جسد مرد جوانی در منطقه سعادت آباد کشف شده است. مأموران با حضور در محل که زمینی بایر بود با پیکر بی‌جان مردی حدود 35ساله مواجه شدند و ماجرا را به محمدتقی شعبانی، بازپرس جنایی تهران گزارش دادند.

در نگاه اول به‌نظر می‌رسید مقتول بر اثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده است؛ اما در بررسی دقیق‌تر مشخص شد او قربانی اصابت چند گلوله شده است و حتی چند پوکه فشنگ هم در محل حادثه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینه جسد در محل اعلام کردند که حدود 12ساعت از قتل می‌گذرد و او به‌دلیل خونریزی جانش را از دست داده است.

در این شرایط دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و ادامه تحقیقات میدانی صادر شد. کارآگاهان پلیس در نزدیکی محل با ساختمانی مخروبه‌روبه‌رو شدند که به‌نظر می‌رسید می‌تواند با این قتل مرتبط باشد. آنها در این ساختمان وسایلی مثل: کپسول پیک نیک، زیرانداز و مقداری خوراکی کشف کردند. علاوه بر آن یک کارت شناسایی نیز در آنجا کشف و معلوم شد که متعلق به مقتول است. با روشن شدن هویت مقتول مأموران توانستند به اطلاعات بیشتری درباره او دست پیدا کنند.

شواهد نشان می‌داد که روز پنجم بهمن ماه امسال خواهر مقتول نزد پلیس رفته و مفقود شدن برادرش را اعلام کرده است. تحقیقات مقدماتی حاکی از این بود که مقتول بعد از خروج از خانه در ساختمان مخروبه زندگی می‌کرده اما هنوز معلوم نیست توسط چه‌کسی و با چه انگیزه‌ای به قتل رسیده است و تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.

منبع: همشهری این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد تهران شهرک غرب کشف جسد قتل با چاقو قتل مرد جوان بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط بعد از ظهر بارانی شهرک غرب تهران + عکس ترفندی کثیف برای جیب‌بری از شهروندان نرخ قطعی آپارتمان در شهرک غرب؟ +جدول نرخ قطعی آپارتمان در شهرک غرب؟ +جدول نرخ قطعی آپارتمان در شهرک غرب؟ +جدول نرخ قطعی آپارتمان در شهرک غرب؟ +جدول ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها تست کرونای نخست وزیر کانادا مثبت شد قتل معترضان قزاقستان جانسون بر لبه تیغ شورای امنیت عرصه کشمکش روسیه و آمریکا صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۱۳) اومیکرون با کودکان شوخی ندارد + فیلم غذاهایی که زانو درد را کاهش می دهند با گران‌ ترین خودرو‌های جهان در سال ۲۰۲۲ آشنا شوید + عکس کلاهبرداری ۱۳میلیاردی از اساتید دانشگاه! طراوت گل‌فروشی‌های پاسداران در تهرانِ بارانی + شهر گوشی اس ۲۲اولترا سامسونگ کی معرفی می شود؟ خون ریزی داخلی چه علایمی دارد؟ تزریق دوز سوم از ابتلا به سویه های جدید پیشگیری می کند اومیکرون، تهدیدی برای کودکان اومیکرون، تهدیدی برای کودکان جشن ۵۰ سالگی پورشه دیزاین تصاویری از جدیدترین مدل تویوتا واکنش پرسپولیس به رای کمیته استیناف در مورد بازیکن گل گهر نبود تماشاگران را به پای ضعف وزارت ورزش بگذارید واکنش قلعه‌ نویی به حکم کمیته استیناف آثار برتر جایزه ادبی جلال معرفی شدند ستاره جوان منچستر یونایتد همچنان در بازداشت پلیس از نتیجه مقابل ایران ناامید شدم آخرین پیش‌بینی آب و هوای کشور کشورهایی که هدف حملات سایبری قرار گرفته اند نبرد سخت باد و خلبان! + فیلم توصیه اژه ای به نحوه نقل و انتقال زندانیان کیوان صمیمی از زندان آزاد شد گوشت قرمز کیلویی ۲۲۰ هزار تومان شد (جدول) حمله هکری به تلوبیون لایحه رتبه‌ بندی معلمان به زودی به مجلس تقدیم می‌ شود گاز رایگان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد تا ۱۵روز دیگر لوکس‌ترین موتورسیکلت های بازار چند؟ (جدول) دستور رییسی برای بررسی انتصابات پرحاشیه وزارت کار ناتو امنیت یک نفر را به هزینه دیگران تقویت می‌کند حکم کارمند ۵.۴میلیون است اما ۱۴.۵ میلیون می گیرد! اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ ها سراسری نیست تلگرام اولین آپدیت خود را در سال جدید را عرضه کرد تشخیص سکته؛ یک‌سال زودتر کاهش سود وام مسکن جوانان در سال آینده سبد معیشت کارگران چه زمانی مشخص می شود؟ کرمان موتور با دست پر در نمایشگاه کرمان گران قیمت ترین تلویزیون بازار چند؟ (جدول) بنگاه‌ های مسکن شلوغ‌ تر از همیشه! / ماجرا چیست؟ سه هفته آینده اوج پیک ششم کرونا خواهد بود سفر ارزان قیمت به کیش چند؟ + جدول همه بازی ها برای ما اهمیت دارند خرید ۵۰ بویینگ از آمریکا توسط قطر بازی ایران و امارات به روایت آمار DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تهران شهرک غرب کشف جسد قتل با چاقو قتل مرد جوان نرخ قطعی آپارتمان در شهرک غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دو متهم به قتل وکیلی بابلی که جسدش در آمل کشف شد، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی عصر امروز_شنبه هشتم اردیبهشت_ با اشاره به بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی افزود: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی‌اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پس از کسب خبر، مأمورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی با بیان اینکه با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی شدند، عنوان کرد: در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کردند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی مطرح و بیا کرد: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا؛ مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضائی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 748482

دیگر خبرها

  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد