Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مرکز داده‌های انرژی آمریکا در گزارشی اعلام کرد ذخایر نفت خام آمریکا به دلیل افزایش تقاضا کاهش پیدا کرده است. همچنین سرمایه‌گذاران ترجیح دادند در آستانه نشست اعضای سازمان اوپک پلاس در معاملات روز گذشته کمی محتاط‌تر عمل کنند.

به گفته خبرگزاری رویترز، قیمت نفت خام برنت دریای شمال با ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد افزایش به قیمت هر بشکه ۸۹ دلار و ۵۲ سنت رسید.

این در حالی است که نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با ۰.۴ درصد افزایش به قیمت ۸۸ دلار و ۵۸ سنت در هر بشکه معامله شد.

تنش‌های ژئوپلیتیکی در شرق اروپا و بخش‌هایی از خاورمیانه تا به حال بیشترین تأثیر را روی افزایش قیمت نفت در بازار‌های جهانی داشته‌اند. به طوری قیمت نفت در سال ۲۰۲۲ تا به امروز بیش از ۱۵ درصد افزایش داشته است.

تحلیلگران می‌گویند شاید کاهش مقطعی ذخایر نفت آمریکا کمی موجب حمایت از بازار شود، ولی افزایش ناگهانی ذخایر بنزین در این کشور این هیجان را تاحدی کاهش داده است.

بسیاری معتقدند اوپک پلاس در نشست امروز خود سیاست خود برای تولید و عرضه نفت خام را بدون تغییر ادامه خواهد داد که این به معنای ادامه روندی صعودی قیمت نفت خام حداقل برای میان مدت در بازار انرژی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت خام بازار انرژی اوپک پلاس قیمت نفت قیمت نفت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازار حبوبات در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، از ابتدای امسال حبوبات با افزایش قیمت مواجهه بوده است، اما این افزایش در عدس بیشتر بوده است.
این موضوع موجب عرضه برخی اقلام بی کیفیت شده و قدرت خرید خانواده‌ها را نیز کمتر کرده است.
اختلاف قیمت‌ها در بازار نیز زیاد است تنها در عدس در یک محدوده شاهد قیمتی بین ۷۵ هزار تومان تا ۹۹ هزار تومان بودیم.
این موضوعات موجب شده بازار حبوبات در اولویت گشت‌های تعزیرات حکومتی استان یزد باشد.
از آغاز امسال تاکنون، ۵۵ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی شده که منجر به صدور رای جرائمی به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها